salg af hardware der ikke var defekt
Fra : Dansk

Dato : 24-01-02 09:52

jeg har solgt en brugt del fra en computer som ved forsendelsen til køber
ikke fejlede noget, men nu hævder køber at jeg har sendt ham noget defekt !
jeg vil naturlig vis ikke have noget tilbage han har ødelagt.
jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre, kan i ikke komme med nogle gode råd
??

håber i kan hjælpe

jens

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 24-01-02 10:14

In article <3c4fcacd$0$14022$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Dansk wrote:
> [...]
> jeg vil naturlig vis ikke have noget tilbage han har ødelagt.
> jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre, kan i ikke komme med nogle gode råd

Hvad har du solgt, og hvordan har køber fået denne i hænde ??
Hvis du har sendt det med posten, hvordan sendte du det så ??
brev/pakke ??
var det forsvarligt pakket ind ?? Hvordan var det pakket ind ?

JonB

Fra : Dansk

Dato : 24-01-02 12:10

det var en CPU pentium III 850E og den var meget forsvaligt pakket ind !
kassen var på størelse med en sko æske med aviser rund om cpu´s egne boxéd
kasse (som intel sælger dem i)
den var sendt som pakke post .
køber har overført penge til min konto, den blev solgt til en privat person.
håber det hjælper

jens

Fra : Dansk

Dato : 24-01-02 12:13

Fra : Dansk

Dato : 26-01-02 17:11

den løber nok til i mogen, ved det ikke rigtigt endnu
så længe der kommer bud, skriver jeg det i news-groups

jens