Softwareopdatering kaput ??
Fra : Glenn Pedersen

Dato : 24-01-02 06:56

Har et problem med softwareopd. jeg ikke kan greje.

Den give mi denne fejl meddelse når jeg eneten selv eller automatisk
vælger opdate.

"Softwareopdateringen blev sidst afviklet 15/01/2002 kl. 3. Der skete en
fejl under søgning efter opdateringer"

Den starter fint op, men efter 10-15 sek. kom der et ping og så sker der
ikke mere ??

iMac 600 SE med MacOS X 10.1.2 Dk

Fra : David Blangstrup

Dato : 24-01-02 17:01

On 24.1.2002 6:55, in article 1f6i5nx.tnmofr2oa6emN%maxi@homemail.com,
"Glenn Pedersen" <maxi@homemail.com> wrote:

> [...]
> fejl under søgning efter opdateringer"
>
> Den starter fint op, men efter 10-15 sek. kom der et ping og så sker der

Min er i orden, spørger mig endda høfligt, om jeg vil se mine inaktive
opdateringer.
iMac 233, Mac OS X 10.1.2 US
- David
--