iMac spotting i X-files
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 24-01-02 00:08

Yeah - masser af Mac'er i aftenens afsnit.

Doggert har en snow iMac og der var op til flere Pismo's..... 8-D

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Anders Hvilsom

Dato : 24-01-02 09:20

Tja, og ham gutten, der blev skudt/skød sig selv foran det hvide hus havde
en Dell Bærbar!

in article 1f6hmz9.y3uwv5p199eeN%jesper@gylling.net, Jesper Haaber Gylling

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 24-01-02 10:39

Anders Hvilsom <anders@hvilsom.dk> wrote:

> Tja, og ham gutten, der blev skudt/skød sig selv foran det hvide hus havde
> en Dell Bærbar!
>

> in article 1f6hmz9.y3uwv5p199eeN%jesper@gylling.net, Jesper Haaber Gylling

Som det virkede meget nemt at pille HD ud af ??????!!!!

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Michael Holm

Dato : 24-01-02 13:03

> Yeah - masser af Mac'er i aftenens afsnit.
>
> Doggert har en snow iMac og der var op til flere Pismo's..... 8-D

Har alle ikke en Snow ?
--
Michael Holm
som lige har fået en 700 mhz snow 60 GB hd, 768 mb ram, med indbygget

Fra : DtPeter

Dato : 24-01-02 14:02

… og Dawson (min kæreste ser Dawson's Creek på TV3 ... ) har en
Titanium. Lidt stil over ham ...

Fra : Michael Holm

Dato : 24-01-02 14:23

DtPeter <Peter@larsengrafisk.dk> wrote:

> … og Dawson (min kæreste ser Dawson's Creek på TV3 ... ) har en
> Titanium. Lidt stil over ham ...

Klart stil, håndtegn og props !
og ja - hvem har ikke en "Titan"
nej hvor strengt - det kunne min kæreste godt havde fortalt mig (se
signatur

--
> Michael Holm som lige har fået en 700 mhz snow 60 GB hd, 768
mb ram, med indbygget brænder + samtidig på jobbet har fået en Tintanium
(dog kun 400 mhz med dvd drev - men wauw - hvor er det en fed skærm
nu på 4 dagen med det nye

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 24-01-02 14:58

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@mac.com> wrote:

> Klart stil, håndtegn og props !
> og ja - hvem har ikke en "Titan"
> nej hvor strengt - det kunne min kæreste godt havde fortalt mig (se
> signatur

Nu ikke al det pral, hvad med at får fundet den Exit wounds frem ?

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Michael Holm

Dato : 24-01-02 16:36

> Nu ikke al det pral,
ja- ja, men det er da fedt ikke ?! man får lyst til at lave
regnskab når man har sådan en bred skærm
>hvad med at får fundet den Exit wounds frem ?
stadigvæk væk men skal nok sende en dvdliste iaften foriøvrigt -
--
Michael Holm
http://ki-aikido.homepage.dk