Q: Gemme MCvideoer i W2000 ? lidt OT
Fra : Poul B-H

Dato : 23-01-02 21:16

Er der nogen der aner, hvordan man finder og gemmer denne type videoer i
Windows 2000 ?
I W98 lå de i midlertidige internet filer når man havde set dem, men jeg kan
ikke finde dem nogen steder i W2000

http://www.dorna.com/Site/main/news_full_story.jsp?IDEdition=6858

Poul B-H

PS: nyd lyden ,uden kommentator der taler hen over.

Fra : origo@earthling.net

Dato : 23-01-02 23:01

"Poul B-H" <pbekkerh@mail.dk> wrote in message
> [...]
> Windows 2000 ?
> I W98 lå de i midlertidige internet filer når man havde set dem, men jeg

Du kan lese sourcen til siden, og etterfølgende gjemme videoen på disk.
F-eks er linket til Criville i hires:
http://212.9.74.136/raceh/./Multimedia/videos/almeria_criville/almeria_crivi
lle_hband.wmv

JS

Fra : Poul B-H

Dato : 23-01-02 23:35

jo den havde jeg fundet, men den starter bare videoen uden mulighed for at
save !

Poul B-H

Fra : Michael K.S.

Dato : 24-01-02 01:10

On Wed, 23 Jan 2002 23:35:26 +0100, "Poul B-H" <pbekkerh@mail.dk>
wrote:

>jo den havde jeg fundet, men den starter bare videoen uden mulighed for at
>save !

Kender ikke W2000's hemligheder,men en alternativ og nem metode er
ellers at paste linket ind i en DL-manager , f.eks Getright eller
lign.

-M

Fra : origo@earthling.net

Dato : 24-01-02 07:42

"Michael K.S." <MichaelKS@image.dk> wrote in message
> Kender ikke W2000's hemligheder,men en alternativ og nem metode er
> ellers at paste linket ind i en DL-manager , f.eks Getright eller
> lign.
Og har du ikke/vil du ikke installere et av de nevnte programmer, kan du
gjøre følgende:
Åpn notepad, og skriv følgende:
"ht*p://212.9.74.136/raceh/Multimedia/videos/almeria_criville/almeria_crivil
le_hband.wmv" > Gem </a>

(erstatt * med t)
Heretter Fil->Gem som->"download.html"
Husk anførselstegn, ellers gjemmes filen med "txt" som filformat.
Åpne heretter filen i din browser, høyreklikk på linket og gjem til disk.

JS

Fra : Poul B-H

Dato : 24-01-02 23:05

Tak for svarende, den lille html stump virker, der lugter allerede af 2-T
olie og brændt gummi i lejligheden.

Poul B-H

Fra : Michael K.S.

Dato : 24-01-02 23:08

On Thu, 24 Jan 2002 23:05:17 +0100, "Poul B-H" <pbekkerh@mail.dk>
wrote:

>Tak for svarende, den lille html stump virker, der lugter allerede af 2-T
>olie og brændt gummi i lejligheden.

Taaaaaak , vi _vil_ ikke_ vide mere

-M