Nokia3210 + datakabel + PC loca
Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 23-01-02 20:35

Subj. vil ikke rigtig sammen.
Har før haft datakabel og fungeret perfekt.
Jeg mistænker enten kablet for værende defekt, har lige modtaget
det idag fra kabelsalg.dk, eller printet på telefonen for værende slidt!

Jeg kan simpelthen ikke få forbindelse til telefonen (vil installere en
vibrator), jeg regner med at div. settings er i orden (comportnr og
F/Mbus).
Jeg vil dog gerne have andres settings postet.

Telefonen er SW v5.26.
Computeren benytter Windows XP.

Jeg har også prøvet med .exe filen vibra_enabler, men den kan heller
ikke fange telefonen gennem kablet.

Håber på lidt hjælp.

Venligst
Mikael

Fra : helloo.dk

Dato : 23-01-02 21:40

Jeg har selv fået et kabel fra T. Hansen i dag. Sikke noget lort. Det
virkede ikke.. Jeg målte det igennem og fandt ud af at der ikke var
forbindelse i kablet.. Pas på når i køber kabler.. Det kan være noget lort.

--
helloo.dk åbner alle Nokia telefoner for kun 75,- kr.
Se også www.helloo.dk

Fra : Jørgen Thomsen

Dato : 24-01-02 00:53

On Wed, 23 Jan 2002 21:39:58 +0100, "helloo.dk" <dan@helloo.dk> wrote:

>Jeg har selv fået et kabel fra T. Hansen i dag. Sikke noget lort. Det
>virkede ikke.. Jeg målte det igennem og fandt ud af at der ikke var
>forbindelse i kablet.. Pas på når i køber kabler.. Det kan være noget lort.

Det kan også være 3210. Jeg har to forskellige mærker kabler, og forbindelsen
til telefonen er noget ustabil. Ingen forskel på et kabel til 50 kr og et til
200 kr!

- Jørgen

http://SMSnu.dk/ Op til 7 SMS pr. sek. via browser eller email
http://dns.jth.net/ DNS m. dyn. IP og domæneregistrering

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 01-02-02 15:27

"Morpheus" <morpheus@e-box.dk> skrev:
> Jeg har nu fundet følgende til aktivering af vibrator vha.
> PC-Locals:
>
> 1. Main menu
> 2. Select Memory functions
> 3. Set Factory Values
> 4. Answer Yes
> 5. Select Memory functions from the menu 3
> 6. Set UI and SCM Factory Values
> 7. Answer Yes
> 8. Come back to main menu
> 9. S Sw Reset
> 10. The 9-8 menu is active

Jeg fik det til at virke med ovenstående!

Tak til Morpheus.

Venligst
Mikael