Du er da velkommen og jeg sender materialet inkl. brugerform, men
spørgsmålet er hvordan din Outlook gemmer teksterne.
Der er nemlig to felter der går igennem det hele, FullName og
BusinessAddress. Man ruller( kan rulle) gennem alle navnene og vælge.
Resultatet er det tilsvarende antal dokumenter i Word, med adresse, dato, og
en evt. standardtekst. Svjv. kan man ellers ikke hente FullName.
Metoden er simpelthen at linierne lægges ind i dokumentets egenskaber og jeg
har brugt systemet til at skrive dagens breve, hvor Words konvolutrutine
virker fint.
Brug rutinen, tilpas den evt. eller skrot den.
--
mvh
pre
"Ole Gaarde Kristensen" <netpost98@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3c5108c3$0$95341$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> pre <send@ingen.mail> skrev i en
> news:v2E38.4468$XA5.542094@news000.worldonline.dk
> > I "farten" smut´ der en makro med i felt-projektet - fordi den
> arbejder med
> > felter. Den virker fint og præsterer et eller flere dokumenter
> bygget over
> > en skabelon, der som standard indeholder felter til Navn og
> adresse, evt.
> > til en dato. Derudover kan en brevtekst sættes efter ønske.
> >
> > Ønsket er så at få en kommentar evt. med forslag til hvordan
> den kan
> > udnyttes, populært sagt "Tomlen op eller ned". Rutinen er
> færdig og fås
> > inkl. userform, kode og vejledning til installation. Det vil
> nok være
> > smartest at være lidt fortrolig med makroer. I øvrigt er det
> gratis og
> > uforpligtende.
> > --
> Så vil jeg gerne melde mig under testfanerne
> Jeg skal flette adresser fra Outlook 2000 over i et Word 2000
> dokument.
> Samme brevtekst til alle og feltbehovet er firmanavn, att,
> adresse, postnr og by.
> Og jeg er hvad jeg selv betegner som rimelig fortrolig med
> makroer (men det kan jo være jeg bliver klogere nu
> Håber jeg kan bruges.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Ole Gaarde Kristensen
> - Fornærm aldrig 7 personer hvis du kun har en seksløber -
>
>