glasbælsning af fælge / farvekoder til lem~
Fra : Jesper Ankersen

Dato : 23-01-02 19:12

Ja nu er den kæde leman blevet renoveret i gearkasse, komplet nye lejer,
blæst/malet stel, rustfri udstødning osv osv, nu skal den "bare" males.
Er der nogen der har farvekoder til den røde, samt den "sorte / grå" maling
på div dele ??

Fælgene skal også lige have en tur, er der nogen der har erfaringer med
glasblæsning i nørheden af midtsjælland )

På forhånd tak

--
Jesper Ankersen
Dynomet Sales A/S

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 23-01-02 23:55

On Wed, 23 Jan 2002 19:12:24 +0100, "Jesper Ankersen" <ja@dynomet.dk>
wrote:

> [...]
>Er der nogen der har farvekoder til den røde, samt den "sorte / grå" maling

Har du prøvet at høre hos Moto De Voss? Den maler som de anvendte,
mens de stadig havde værksted i Frederikssund, ramte ihvertfald ganske
godt i nuancen, da jeg fik malet min kåbe (men det var også dyrt!).

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

'Wer bremst, hat Angst!' - Werner Beinhart