Andet multimedie
bentjuul 3670
Scanning af dias
Fra : Esben

Dato : 23-01-02 17:25

Jeg er kommet i besiddelse af en række dias som skal scannes til brug på
web, men de er desværre for store til min scanners diasadapter. De er ca.
5x6-7cm (på øjemål) og er mærket Kodak EPP 6005. Er der nogen steder "i
byen" hvor disse kan scannes, og i så fald hvad er prisen for 10-20 dias?

--
Esben

Fra : Ammitz

Dato : 23-01-02 17:55

I hvilken BY?
Jeg ville til dette bruge Reklamefotograf Boye Kochh - Tlf. 46384770 el.
Mobil 48284770.

Ammitz

http://www.kandu.dk/

Fra : Esben

Dato : 23-01-02 18:05

"Ammitz" <Ammitz.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> I hvilken BY?
> Jeg ville til dette bruge Reklamefotograf Boye Kochh - Tlf. 46384770 el.
> Mobil 48284770.

Ups, jeg holder til i Århus.

--
Esben

Fra : Søren Blom

Dato : 23-01-02 19:49

"Esben" <sordiahp@hotmail.com> skrev

> Ups, jeg holder til i Århus.

Er dine negativer monteret?
For er de ikke, så kan jeg scanne dem for dig for en flaske rødvin.

Jeg bor i Højbjerg, du kan jo maile mig, hvis du vil.

Ellers prøv Mai Color, Vester kopi eller måske er der en vist scanner i
"Huset" som du kan bruge.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : John Vedsegaard

Dato : 28-01-02 22:30

Du kan hos et hvert fotolaboratorium få det lavet så du har almindelige
fotos og så scanne dem.
Alternativt kan du klippe dine dias i mindre stykker og så scanne dem.
Størrelsen er nog 6*6 eller 6*9 som var de "gamle" formater til fotos.

John

http://home19.inet.tele.dk/forlaget/