S: SalonRiffel
Fra : Lars Just

Dato : 23-01-02 16:39

Dav's...

Salon Riffel sælges, mrk: USSR den er med kikkert sigte og med alm.
sigtekorn hvis kikkerten tages af , der er 2 magasiner som hver kan tage
6 patroner og der medfølger 30 patroner. Rimelig pæn og velholdt samt 100%
funktionsdygtig. Våbentilladelse haves/kræves...

Befinder sig i 9500 Hobro, hvor den skal afhentes og sælges for H.B.O. 800.-
Kr.

Venlig hilsen: Lars Just... just123@worldonline.dk

Fra : Savini

Dato : 23-01-02 19:39

hvor i hobro bor du?

Hvilken kikkert er der tale om?

Thomas

Fra : Lars Just

Dato : 23-01-02 23:58

> hvor i hobro bor du?

3 km vest for Hobro ud af Løgstørvej...

> Hvilken kikkert er der tale om?

Jeg har haft den skarpe lampe fremme og der står absolut intet på kikkerten
udover n-01 hvilket jo ikke siger ret meget

Venlig hilsen: Lars Just...