Andet multimedie
bentjuul 3670
BMP til Jpeg i et snuptag?
Fra : [SC] Muff Diver

Dato : 23-01-02 16:00

Hej Ng.

Håber det ikke er OT, men jeg søger et program der kan forvandle *.bmp til
*.jpeg og man skulle kunne markere alle billeder og så "vælge" Save As Jpeg
eller lign.Min bror har en cd med 170 billeder på og han gider ikke og hente
dem ind enkeltvis i et tegneprogram og så gemme dem enkeltvis.

Håber "I" fatter noget af ovenstående.....

På forhånd tak......

--
Mvh Tommy

Fra : Mogens

Dato : 23-01-02 16:41

On Wed, 23 Jan 2002 15:59:41 +0100, "[SC] Muff Diver"
<Muff-Diver@sol.dk> wrote:

> [...]
>dem ind enkeltvis i et tegneprogram og så gemme dem enkeltvis.
>
>Håber "I" fatter noget af ovenstående.....

Paint Shop Pro kan lave batch konvertering fra BMP til JPG

ACDSee kan også gøre det

Mvh Mogens

Fra : Peter Loumann

Dato : 23-01-02 16:45

<Muff-Diver@sol.dk> wrote:

>Håber "I" fatter noget af ovenstående.....

Ja. Det er s'mænd ikke så svært. Det hedder batch-konvertering, og det
kan en masse grafikprogrammer klare, osse det gratis IrfanView.

>På forhånd tak......

Værsgo!

hilsen pelo