Airport
Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 23-01-02 11:52

Hejsa.

jeg har netop købt en brugt Airport base. Mit problem er, at jeg ikke kan få
lov til at konfigurere den. Jeg har reset' den, og dermed skulle Airport
Admin Utility bruge koden "public" for at komme ind. Det virker bare ikke.
Første gang godtager den, men anden gang den beder om password går det galt.

Hvad kan jeg gøre?

Mvh
Gunnar Kristiansen

Fra : Henrik Münster

Dato : 23-01-02 23:46

Gunnar Kristiansen <funkpost@mac.com> wrote:

> [...]
> Airport Admin Utility bruge koden "public" for at komme ind. Det virker
> bare ikke. Første gang godtager den, men anden gang den beder om password

Jeg ved ikke ret meget om det, da jeg ikke selv har Airport. Siden ingen
andre svarer, vil jeg blot fortælle, at jeg engang så det gode råd, at
man skulle slutte Airport basen til computeren med ethernetkabel, når
man ville konfigurere basen. Herefter kan man fjerne kablet, og basen
virker trådløst, som den skal.
--
Henrik Münster
<henrik@muenster.dk>

Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 24-01-02 00:00

Hej igen. Problemet blev løst. Det viste sig at min Airport software skulle
opdateres. Jeg troede bare at version 2 softwaren var til version 2
airporten, men den kunne også bruges til version 1 airporten...!!

Gunnar