Dunlop Slicks
Fra : Flemming Petersen

Dato : 23-01-02 10:48

Hej

Er der nogen der ved hvor jeg kan købe Dunlop slicks billigt (ca. 2300 pr
sæt)?

Mvh
Flemming J Petersen
CBR900RR lettere bukket

Fra : origo@earthling.net

Dato : 23-01-02 12:09

"Flemming Petersen" <fjp@gimp.dk> wrote in message
> Er der nogen der ved hvor jeg kan købe Dunlop slicks billigt (ca. 2300 pr
> sæt)?

Til den prisen bør du kunne bestille dem direkte i Tyskland, hos stort sett
en hvilken som helst Pirelli Forhandler. Prøv evt. Reifen Brose i Bonn:
53175 Bonn, Godesberger Allee 189
+49 228 95900-0

Vet ikke om de sender til DK, men de har OK priser og god service, og de
fører Dunlop, Michelin, Metzeler, Pirelli m.v. Ved et par anledninger har de
levert dekk til meg direkte på Nürburgring, i weekenden.

JS

Fra : origo@earthling.net

Dato : 23-01-02 12:10

<origo@earthling.net> wrote in message news:a2m5j5$5ah$1@sunsite.dk...
> en hvilken som helst Pirelli Forhandler.
Hrm, mente Dunlop forhandler.

JS

Fra : Michael K.S.

Dato : 23-01-02 12:09

On Wed, 23 Jan 2002 10:47:41 +0100, "Flemming Petersen" <fjp@gimp.dk>
wrote:

>Hej
>
>Er der nogen der ved hvor jeg kan købe Dunlop slicks billigt (ca. 2300 pr
>sæt)?

2300 kender jeg desværre ingen der kan klare.Jan O. der har
forhandlingen af Dunlop racedæk herhjemme tager ca. 2600 for et sæt,du
får lige linket såfremt du ikke måtte kende ham :

http://www.janomotorsport.dk/index.html

-M