Borland Delphi Personal version 6.0 - TDat~
Fra : Jens Peder s. Nielse~

Dato : 23-01-02 09:21

Hej til alle

Jeg er har et spørgsmål til gruppen angående Borland Delphi 6 PE.
Klassen TDataSet findes ikke i denne version af Delphi, som jeg har
hentet ned fra nettet.

Hvis jeg køber Borland Delphi Personal Full System ved en soft -
ware forhandler, vil der så være inkluderet TDatSet i denne?

I forvejen har jeg Delphi 4 Standard, som har TDataSet indbygget.

mvh
Jens Peder

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 23-01-02 09:47

Nej,

Det er den samme version uanset om det er som download eller købe. Du
skal have den professionelle for at kunne lave databaser. Hold dig
hellere til D4, hvis det er til hobbybrug.

Hilsen
Uffe

Fra : Jens Peder s. Nielse~

Dato : 25-01-02 07:31