Owner's Manual til en Yamaha TR1
Fra : Jens Hansen

Dato : 23-01-02 09:11

Hej

Findes det et sted på nettet hvor man kan finde et kopi af "Owner's Manual"
til en Yamaha TR1 fra 82 ?
Eller er der en der kan hjælpe med et fotokopi ?

På forhånd tak
-Jens

Fra : Jens Jessen

Dato : 23-01-02 20:11

Ja. Ring til Køsters motorboghandel i Randers. Eller Prøv Franz Kroon i
Århus - firmaet var jo importør dengang.

Journalist Jens Jessen (DJf)
Skanderborgvej 140, 8660 Skanderborg
Tlf. + 45 8657 7201 Fax. + 45 8657 7204
Mobil 2073 7471
E-mail: jens.jessen@get2net.dk

Fra : Evan Agerbo

Dato : 24-01-02 00:45

JA prøv her: http://www.repairmanual.com/index.html
Jeg har købt en til ST1100 og VFR750, alt incl. 850,- dkr.
VH Evan