PerP blev til PerMP
Fra : Søren L Hansen

Dato : 23-01-02 08:58

Nå, så var vi jo til bryllup hos PerP og Christel i P-huset i Støvring.
I den grad en hyggelig og afslappet affære.
Bulls MC var der med øl uden for rådhuset kl 11, og Mikkel, Mads og jeg var
der med KTM300 og MZ250 næsten-streetfigther.

Så rullede vi om i privaten hvor der blev festet og hygget til sent. De
fleste gæster dryssede godt nok af sidst på eftermiddagen/først på aftenen,
men den dynamiske trio holdt ud til 02 nat... der var masser af øl og en
underholdende CD-krig på stereoen.
For at skaffe plads til borde og stole var sofagruppen sat ud i værkstedet,
og der gik et par timer om eftermiddagen med at sidde derude og beundre
Pers mange fine ting. F.eks. et stel til en Kawa KX500 crosser, nymalet i
forårsgrøn. Nabofruen (pensionist) spurgte hvad det dog var, og foreslog en
havefræser? Det kunne vi kun bekræfte, og på spørgsmål om vi ville komme og
fræse deres have var vi ved at nikke hovederne af led. Til sidst blev vi
dog hidkaldt af Fru Ps milde røst over samtaleanlægget, og indtog vores
pladser ved langbordet.

Og så fik vi startet en fin ny bryllupstradition, vi fik ikke lavet
brændere, men søndag var PerP og jeg hos Mads Lund senior i Arden, og at
dyrke lidt bryllupscross på marken, og Torben var ekspeditionsleder på en
rundvisning i mosen og omegn.
Alt i alt en meget fin weekend!!

Billeder kommer på tossesiden så snart vi har dem

--
Søren
sladderjournalisten@motortosse.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 23-01-02 17:06

"Søren L Hansen" <lindholt@REMOVETHISperson.dk> skrev i en meddelelse

> ... men søndag var PerP og jeg hos Mads Lund senior i Arden, og at
> dyrke lidt bryllupscross på marken, og Torben var ekspeditionsleder på en
> rundvisning i mosen og omegn.
> Alt i alt en meget fin weekend!!

IGEN uden at invitere mig!
AAAAAARRRGGHHHHHHHH!!!!!!!

Rittig

Fra : Mads Lund

Dato : 23-01-02 17:18

> IGEN uden at invitere mig!
> AAAAAARRRGGHHHHHHHH!!!!!!!

Hov hov, du skulel køre cross skulle du.

Mads Lund
KX½l

Fra : Per Pedersen

Dato : 24-01-02 18:02

"Søren L Hansen" <lindholt@REMOVETHISperson.dk> wrote in message
> [...]
> sladderjournalisten@motortosse.dk
> http://motortosse.dk
> "Because golf courses should be motocross tracks"

Takker for det gode selskab. I var med til at gøre en i forvejen
uforglemmelig dag endnu mere uforglemmelig.

Med Venlig Hilsen
Per Milborg Pedersen...som IKKE lader en ægtefælle stå i vejen for
2-hjulssport

Fra : Søren Lindholt

Dato : 24-01-02 18:16

"Per Pedersen" <per_p@nospamwanadoo.dk> skrev i en
> [...]
>
> Med Venlig Hilsen
> Per Milborg Pedersen...som IKKE lader en ægtefælle stå i vejen for

Nej, jeg havde jo også en alvorsnak med hende. Hils endelig ))

Søren
Der undrer sig over om en uforglemmelig dag der gøres uforglemmelig ender
som det modsatte, glemt?? Næppe, men HVIS den gør må vi jo bare gentage den
;-D

Fra : Uffe Overgaard Koch

Dato : 24-01-02 22:30

Også et stort og forsinket tillykke herfra. Jeg vidste ikke at du var blevet gift da vi snakkede sammen for et par timer siden.

/Uffe Koch
Bandit 600