Andet multimedie
bentjuul 3670
Et nyt kreativt sted på nettet
Fra : Dekreative.dk

Dato : 22-01-02 23:56

Hej kreative mennesker,

Dørene er nu åbnet for et nyt samlingssted for kreative mennesker.

www.dekreative.dk er stedet for folk der på den ene eller den anden måde har
det kreative som hobby eller arbejde.

www.dekreative.dk har du mulighed for at gratis oprette en profil og
uploade dine værker. Kategorierne spænder vidt, fra sangere til fotografer
og fra tekst forfattere til tegnere. Alle kan være med, uanset om man er
professionel eller amatør.

Med venlig hilsen

De Kreative

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-01-02 00:37

Tue, 22 Jan 2002 23:56:22 +0100, skrev "Dekreative.dk"
<tn@dekreative.dk>:

>www.????.dk er stedet for folk der på den ene eller den anden måde har
>det kreative som hobby eller arbejde.

Nå, men så brug venligst den rigtige gruppe til dit indlæg,

I denne gruppe er reklamer uønskede iflg. gruppens fundats på
<http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.grafik>.

Fut: news:dk.admin.netikette

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Dekreative.dk

Dato : 23-01-02 00:57

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> Nå, men så brug venligst den rigtige gruppe til dit indlæg,
>
> I denne gruppe er reklamer uønskede iflg. gruppens fundats på
> <http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.grafik>.

Det beklager jeg selvfølgelig og jeg har slettet indlægget...

Med venlig hilsen

Tommy Nitz
De Kreative
www.dekreative.dk