Forskelige bruger af outlook express
Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 22-01-02 21:08

Davs

Jeg har opsat en computer til 4 forskellige brugere og det funker næsten for
i outlook express har alle uanset hvem de er logget ind som, det samme i
indbakken, det vil sige at det er ligesom om at den gemmer alle indkommende
mail i en og samme mappe. Send og hentning af post foregår individuelt, dvs.
at det virker som jeg vil have det til.

Hvordan for jeg det lavet så de kun har deres egne mail i indbakken og ikke
alle i en fælles pærevælling?

Ps outlook skriver godt nok hvem man er logget på som, med navn "indbakke
for Fornavn XXX EfternavnXXX"

--
Mogens D. Hansen
http://www.svend-bent.dk/

Fra : Henrik Vejhe

Dato : 22-01-02 22:56

"Mogens Dyhre Hansen" <mogens@REMOVEwww.svend-bent.dk> wrote in

> Hvordan for jeg det lavet så de kun har deres egne mail i indbakken og
> ikke alle i en fælles pærevælling?

Du skal en tur ind forbi "Rules" og sætte nogle meddelelsesregler op, for
hvad der skal ske med posten, når den er hentet... EX:

Når Mail kommer fra Konto _XXX_
Flyt Mail til konto _XXX_

og så videre til alle dine konti har fået sin egen regl..

God fornøjls.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-01-02 23:13

Tue, 22 Jan 2002 21:08:26 +0100, skrev "Mogens Dyhre Hansen"
> [...]

>i outlook express har alle uanset hvem de er logget ind som, det samme i

Outlook Expresseksperterne finder du i gruppen, som er nævnt i
min signatur - prøv der.

med venlig hilsen
Knud
--