Rust på bagklap, kan sælger gøres ansvarli~
Fra : Thomas 106 Rallye

Dato : 22-01-02 02:26

Lige et lille spørgsmål.

Jeg har inden Jul købt en 106 rallye. Jeg kunne ikke se noget rust da jeg
købte bilen, men efter vinteren er hele bagklappen fyldt med rustpletter.
Det var en privathandel!
Kan jeg på nogen måde klantre sælger for problemet?

Med venlig hilsen Thomas

Fra : Peter G C

Dato : 22-01-02 20:28

"Thomas 106 Rallye" <tnh@pedal.dk> wrote in message
> [...]
> købte bilen, men efter vinteren er hele bagklappen fyldt med rustpletter.

Hvad aftalte du med sælger?

Hvor gammel er den? Hvad betalte du? Oplyste sælger noget om rust eller
andre problemer? Kendte du til problemet i forvejen - gjorde sælger?

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Martin Edlich

Dato : 22-01-02 23:42

In article <x1i38.2865$Eu2.441233@news010.worldonline.dk>,
"Thomas 106 Rallye" <tnh@pedal.dk> wrote:

> Jeg har inden Jul købt en 106 rallye. Jeg kunne ikke se noget rust da jeg
> købte bilen, men efter vinteren er hele bagklappen fyldt med rustpletter.

OT, men er du sikker på at det ikke bare er salt?

Hvis det er salt, kan du pudse det væk med noget voks.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk