MACsoup: slette et indlæg??
Fra : Jørgen Angel

Dato : 22-01-02 19:24

Hvordan sletter man et indlæg postet via MACsoup (nej, ikke her i denne
NG)?
Jeg har gjort som der står i manualen, men det fungerede ikke.
Jørgen

Fra : Jørgen Angel

Dato : 22-01-02 19:44

Jørgen Angel <angel@inet.uni2.dk> wrote:

> Hvordan sletter man et indlæg postet via MACsoup (nej, ikke her i denne
> NG)?
> Jeg har gjort som der står i manualen, men det fungerede ikke.
> Jørgen

Nu har jeg fundet ud af det. Det er problemet når man har en dansk
udgave med engelsk manual. Jeg troede det "Slet artikel" jeg skulle
bruge. Nå, det kan være lige meget. Selv om jeg gjorde det rigtigt i
sidste forsøg blev mit indlæg ikke slettet - men det advarede manualen
også om. Altså at det ikke var sikkert man kunne slette, det afhang af
om serveren ville tillade det - og ville den åbenbart ikke.

Jørgen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 22-01-02 20:06

> [...]

> også om. Altså at det ikke var sikkert man kunne slette, det afhang af
> om serveren ville tillade det - og ville den åbenbart ikke.

har du tjekket om den ikke skulle være slettet? MacSoup er jo en offline
reader - har du engang hentet artiklen slettes den ikke fra MacSOUP's
database samtidig med at den slettes fra serveren.

<icq:131382336>

Fra : Jørgen Angel

Dato : 23-01-02 00:26

> har du tjekket om den ikke skulle være slettet? MacSoup er jo en offline
> reader - har du engang hentet artiklen slettes den ikke fra MacSOUP's
> database samtidig med at den slettes fra serveren.

Jeg slettede hele NG'en hos mig selv og hentede den ind igen - med de
sidste 100 indlæg. Og det slettede var der stadig. Skulle det ikke
indikere at det jeg slettede ikke var slettet?

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 23-01-02 00:47

> [...]

> sidste 100 indlæg. Og det slettede var der stadig. Skulle det ikke
> indikere at det jeg slettede ikke var slettet?

jo

<icq:131382336>