Aps. ?
Fra : Mic

Dato : 22-01-02 18:09

En hurtig en: Hvor meget kapital skal der være i et nyopstartet Aps.??
Og hvad er de generelle regler for et sådant. Gerne med en henvisning.

Mic

Det er noget vrøvl at påstå at computerspil kan påvirke børns opvækst. Hvis
det virkelig var tilfældet med f.eks. PacMan, ville vi i dag have en stor
gruppe af utilpassede unge, der indtog masser af små piller, medens de
bevægede sig rundt i helt mørke lokaler, lyttende til monoton musik.

Fra : Peter G C

Dato : 22-01-02 18:11

"Mic" <mico@12move.dk> wrote in message
> En hurtig en: Hvor meget kapital skal der være i et nyopstartet Aps.??
> Og hvad er de generelle regler for et sådant. Gerne med en henvisning.

125.000 kr.

Du kan finde de fleste regler i Anpartsselskabsloven på www.retsinfo.dk

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-02 10:02

Synes du ikke at du skulle få orden i dine sager først.
Jeg venter stadig på den pakke fra dig, som jeg betalte for i November. Hvis
du påtænker at starte en virksomhed, så siger jeg bare "stakkels dine
kunder"

-Morten

Fra : Jakob Paikin

Dato : 23-01-02 12:01

On Wed, 23 Jan 2002 10:02:24 +0100, "MB" <dont-spam-me(a)tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>du påtænker at starte en virksomhed, så siger jeg bare "stakkels dine

Den slags personlige drøftelser/beskyldning hører ikke til i denne
gruppe. Anvend e-mail.

--
Jakob Paikin

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 23-01-02 13:14

Jakob Paikin <news@paikin.dk> skrev i

> Den slags personlige drøftelser/beskyldning hører ikke til i
> denne gruppe.

Det har du da ret i.

> Anvend e-mail.

Mon ikke det er prøvet x gange? Selvom reglerne overtrædes her,
synes jeg at det er både forståeligt og acceptabelt at manden
prøver også her.

--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu

Fra : Jakob Paikin

Dato : 23-01-02 13:41

On Wed, 23 Jan 2002 13:14:09 +0100, "Bjørn Løndahl" <bear@flirt.dk>
wrote:

>Mon ikke det er prøvet x gange? Selvom reglerne overtrædes her,
>synes jeg at det er både forståeligt og acceptabelt at manden
>prøver også her.

Forståeligt: Delvist ja. Acceptabelt: Nej.

Det eneste "MB" opnår er, at alle vi andre læsere bliver generet af
hans "rykkere". Den person det vedrører ("Mic") har sikkert - hvis han
absolut ikke vil svare - sat et killfilter op.

Dertil kommer, at hvis alle brugte nyhedsgrupperne som
"hadesider"/"rykkersystem" i private sammenhænge, ville alle grupperne
drukne i sådan noget.

--
Jakob Paikin