HP PSC950
Fra : Erik Oppenhejm

Dato : 22-01-02 17:01

Det er stadig ikke muligt at få besked fra HP, om den
printer/scanner/kopimaskine, som de sidste år solgte som Mac-kompatibel,
snart får en driver, der kan køre på den danske version af OS 9.
Jeg står derfor over for valget at returnere maskinen eller gå over til
den engelske version af OS 9.
Er der nogen problemer ved at erstatte den danske med den engelske
version - bortset fra prisen?
Tak for eventuel hjælp.
mvh
Erik Oppenhejm
erop@email.dk

Fra : NH

Dato : 23-01-02 09:43

> [...]
> den engelske version af OS 9.
> Er der nogen problemer ved at erstatte den danske med den engelske

Hej Erik

Vi er mange som sælger den maskine hverdag som er skide sure på HP de lover
at de snart er klar til på Mac (alle OS)og Windows XP men ikke hvornår. Jeg
havde kontakt til HP i mandags uden held

Niels

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 23-01-02 10:29

Erik Oppenhejm <erop@email.dk> wrote:

> [...]
> den engelske version af OS 9.
> Er der nogen problemer ved at erstatte den danske med den engelske

Jeg har løst det problem for nyligt. Vil du have hjælp ?

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Fenris

Dato : 23-01-02 12:22

Hej
Også jeg er faldet for denne maskine, kører desværre XP på min PC, der
er heller ikke noget om hvornår det sidste kommer til XP-brugere.
Forklaring: Vi mangler at kunne overføre fra Cardreaderen til PC´en,
resten kører ganske fint og upåklageligt.

http://www.kandu.dk/

Fra : Christian Flintrup

Dato : 23-01-02 18:49

> [...]

> snart får en driver, der kan køre på den danske version af OS 9.
> Jeg står derfor over for valget at returnere maskinen eller gå over til

Ved nogen evt. hvordan man får den til at fungere med USB Printer
Sharing på et engelsk system?

--
!! Se min signatur. Se min signatur. Se min signatur !!

Fra : Erik Oppenhejm

Dato : 24-01-02 12:11

> Hurra. Det viser sig nu, at psc950 kan køre med den nye engelske driver
> 403

Det glemte hp bare at fortælle!

Erik

Fra : Pjerrot

Dato : 29-01-02 15:15

HP PSC 950 har en andet problem. Man kan ikke sætte standard papirstørrelse
til A4. Den vælger altid US Letter.
Frygteligt irriterende! Hver gang man åbner et nyt Word dokument, skal siden
sættes til A4.

Det driver mig til vanvid, da jeg skal lave brevfletning, og ikke har lyst
til at ændre sidestørrelsen på hvert enkelt dokument. Så går ideen ved
brevfletning fløjten.

Er der nogen der har en løsning på dette ?

HP har beklaget at sådan er det bare....

NB : Jeg bruger også engelsk 403 og dansk MAC OS 9