Opdatere JList
Fra : Jonas Christensen

Dato : 22-01-02 16:13

Hej!

Jeg har lige et enkelt spørgsmål til i dag:

Jeg har en JList med en række Strings fra en Vector. I et nyt vindue er det
muligt at tilføje et element til denne Vector. Hvordan får jeg så i samme
metode opdateret indholdet af JList'en, så det nye element kommer med??
Hvis man på en eller anden måde bare kan tilføje et enkelt element til
listen vha. f.eks. en .add() metode, kan dette også bruges... Jeg kan bare
ikke lige finde de rette parametre.

- Jonas

Fra : Jonas Christensen

Dato : 22-01-02 16:41

> [...]
> Hvis man på en eller anden måde bare kan tilføje et enkelt element til
> listen vha. f.eks. en .add() metode, kan dette også bruges... Jeg kan bare

Jeg fandt lige ud af, at hvis man bruger en DefaultListModel som indhold i
JListen, opdateres den automatisk... Så det var alt!

- Jonas