Udskrive label fra Outlook 2000 ??
Fra : Bo Nielsen

Dato : 22-01-02 14:46

Jeg har et omfangsrigt kartotek, som jeg overvejer at lægge ind under
"Kontakt" i Outlook 2000, men er det efterfølgende muligt, fra Outlook, at
udprinte A4 labelssider fra f.eks. Avery med kun navn, adrs. postnr. og by?

Bo

Fra : Jan Kronsell

Dato : 22-01-02 16:14

Hej Bo!

"Bo Nielsen" <bo.nielsen@jur.ku.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> udprinte A4 labelssider fra f.eks. Avery med kun navn, adrs. postnr. og

Du kan i hvert fald brevflette til labels i Word. Så kan du vælge præcis de
felter, du ønsker.

Jan