Opera 6.0
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-01-02 13:54

Greetings!

Hvordan får jeg åbnet for maildelen i Opera 6.0?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : CHRistian

Dato : 22-01-02 14:07

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk>'s posting:

>Hvordan får jeg åbnet for maildelen i Opera 6.0?

Hvordan mener du mere præcist?

Epost-adm. ligger under Kviklisten/hotlisten (F4)

--
Derfor browseren Opera: http://home12.inet.tele.dk/chrmax/o.html

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-01-02 14:26

"CHRistian" <nospam@direkte.org> wrote in message
> Hvordan mener du mere præcist?

På den gamle computer havde jeg Opera 5 og email. På den nye har jeg Opera 6
og ingen email. Den vil åbne for muligheden (udover MSOE).

> Epost-adm. ligger under Kviklisten/hotlisten (F4)

Jeg kan ikke finde andet end mine bookmarks der...

Fra : Leony

Dato : 22-01-02 14:31

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke finde andet end mine bookmarks der...

Øverst er der nogle faneblade, et af dem hedder e-mail.

Den øverste linie i Opera starter med filer...rediger..osv - et af punkterne
hedder e-post, måske der gemmer sig noget der.

Du kan også trykke F1, i nederste hjørne under clients, er der et punkt der
hedder e-post.

Du kan i Filer->Importer få dine kontakter fra OE over i Opera.

Leony

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-01-02 16:12

"Leony" <leony@NOSPAMmailme.dk> wrote in message
> Øverst er der nogle faneblade, et af dem hedder e-mail.

Nope.

> Den øverste linie i Opera starter med filer...rediger..osv - et af
punkterne
> hedder e-post, måske der gemmer sig noget der.

Nope, ingen E-post.

> Du kan også trykke F1, i nederste hjørne under clients, er der et punkt
der
> hedder e-post.

Den prøver jeg...

> Du kan i Filer->Importer få dine kontakter fra OE over i Opera.

Det er jeg ikke interesseret i. Opera og OE har ikke sanne enailadresse. OE
bruger den samme adresse som jeg bruger på usenet.

Fra : CHRistian

Dato : 22-01-02 16:29

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk>'s posting:

>Jeg kan ikke finde andet end mine bookmarks der...

Vil næsten tro, du har slået Operas interne epost-program fra:
Filer/Indstillinger/Programmer og stier/Vis epostprogram

--
Derfor browseren Opera: http://home12.inet.tele.dk/chrmax/o.html

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-01-02 12:29

> Vil næsten tro, du har slået Operas interne epost-program fra:
> Filer/Indstillinger/Programmer og stier/Vis epostprogram

Det har jeg ikke gjort. Det har den selv gjort, selvom der allerede var en
mailprofil fra en tidligere udgave af Opera.