Att: Personen der kalder sig Mic
Fra : Ukendt

Dato : 22-01-02 02:49

Hej Michael, Jeg kan se at du er aktiv i denne gruppe, kontakt mig venligst
på brink@tdcadsl.dk angåede den aftale vi indgik i november sidste år....

til alle andre beklager jeg at være OT, men der bliver ikke svaret på
email....

mvh
Morten Brink

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 22-01-02 03:15

In article <3c4cc51a$0$251$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
MB claimed the following:

> til alle andre beklager jeg at være OT, men der bliver ikke svaret på
> email....

Og så tror du at det hjælper at poste i gruppen?

--
Anders Vind Ebbesen
A lot of Christians wear crosses around their necks. You think,

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-02 12:26

> Og så tror du at det hjælper at poste i gruppen?

tja, hvis du havde nogle penge i klemme ville du vel også prøve hvad som
helst ikke?

mvh
Morten

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 22-01-02 12:28

"MB" <dont-spam-me(a)tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> tja, hvis du havde nogle penge i klemme ville du vel også prøve hvad som
> helst ikke?

Det ville alle vel.

Så - no harme done...

Hr. Bjørn

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 23-01-02 06:25

In article <3c4d4c2f$0$221$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
MB claimed the following:

> tja, hvis du havde nogle penge i klemme ville du vel også prøve hvad som
> helst ikke?

Øøøh, han svarer ikke på dine emails, hvorfor skulle han så pludseligt have
lyst til at kontakte dig, når du skriver i en nyhedsgruppe?

--
Anders Vind Ebbesen
They lie about marijuana; tell you pot-smoking makes you unmotivated. Lie. When

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-02 09:54

> Øøøh, han svarer ikke på dine emails, hvorfor skulle han så pludseligt
have
> lyst til at kontakte dig, når du skriver i en nyhedsgruppe?

tja, samme svar igen, jeg har nogle penge i klemme og forsøger så denne måde
at komme i kontakt med ham på. Det gør vel ikke noget at prøve vel?

Han svarer på mange spørgsmål herinde og jeg synes det er pudsigt at han
udtaler sig om hvad der er lovligt og ulovligt, når han selv er en
forbryder. Jeg købte noget brugt hardware af ham og overførte 800 kroner (i
november sidste år) og han har endnu ikke sendt pakken til mig.

-Morten

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 23-01-02 10:05

"MB" <dont-spam-me(a)tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> forbryder. Jeg købte noget brugt hardware af ham og overførte 800 kroner (i
> november sidste år) og han har endnu ikke sendt pakken til mig.

Det kan jo være han har dig i sit kill-filter. Så ser han vel heller
ikke dine opfordringer hér?

Hilsen - og held og lykke med at få dine ting -
Lisbeth

Fra : Jakob Paikin

Dato : 23-01-02 18:07

On Wed, 23 Jan 2002 09:54:01 +0100, "MB" <dont-spam-me(a)tdcadsl.dk>
wrote:

>tja, samme svar igen, jeg har nogle penge i klemme og forsøger så denne måde
>at komme i kontakt med ham på. Det gør vel ikke noget at prøve vel?

Jo det gør - gruppen fyldes op med indlæg, der ikke hører til her, til
irritation for seriøse deltagere.

Ved at fremture med indlæg du VED ikke hører til, ender du bare med at
komme i folks kill-filtre - dvs. at ingen af dine indlæg bliver læst.

Du har to muligheder i forhold til det krav du mener at have:

1) Gennemfør en retssag (evt. via advokat) om spørgsmålet, eller
2) Glem alt om det

--
Jakob Paikin