Bare en lille clearscreen??
Fra : Kristian Nejsum

Dato : 22-01-02 01:01

Kan nogen fortælle mig hvordan jeg laver en "clear screen" af
console-vinduet?
Jeg fandt et par forskellige forslag på nettet, men de var stilet mod
Windows...og det skulle helst være noget der også virker i Liux/Unix...

It is not a weakness to change your mind; it is a weakness if you can't.

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 22-01-02 01:58

In <a2ia3s$219$1@sunsite.dk> "Kristian Nejsum" <foxbat@nork.auc.dk> writes:

> [...]
>Jeg fandt et par forskellige forslag på nettet, men de var stilet mod
>Windows...og det skulle helst være noget der også virker i Liux/Unix...

Det er ikke muligt at loese generelt,
men afhaenger at din console-type. Det er en ting, der altid vil vaere
platforms-afhaengig.

/Martin

Fra : Enrique

Dato : 22-01-02 13:55

Yello

On Tue, 22 Jan 2002 01:57:32 +0100, Martin Moller Pedersen wrote:

> [...]

Det her virker fint i en Xterm:
System.out.println("\033c");

--
Mvh. / Kind regards