DIV elementer
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 22-01-02 00:42

Hej gruppe!

Jeg har to problemer, som jeg håber I kan hjælpe mig med.
Jeg er ved at lave et administrationsmodul, men har nogle kosmetiske
problemer.

I kan se det på http://home.gayweb.dk:8188/work/.

Det første spørgsmål er lidt OT i denne gruppe, da det har med JavaScript at
gøre:
Jeg bruger lige nu onFocus til feltet, men kan ikke lige finde ud af, hvad
off-focus eventhandleren hedder. Kan nogen hjælpe?

Det andet problem består i det DIV element, jeg bruger til at indsætte
landet i, når fokus fjernes fra formularfeltet. Landet skal sættes ind lige
efter formularfeltet, og ikke under. Hvordan kan jeg løse dette problem?

På forhånd tak for jeres hjælp.

--
Mvh. Jesper

Fra : Mikael Hilligsøe

Dato : 22-01-02 08:44

"Jesper Nielsen" <jn@nielsenit.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg bruger lige nu onFocus til feltet, men kan ikke lige finde ud af, hvad
> off-focus eventhandleren hedder. Kan nogen hjælpe?

onBlur er det modsatte af onFocus!!!

> [...]
lige
> efter formularfeltet, og ikke under. Hvordan kan jeg løse dette problem?

brug <span> element i stedet for!

.....hillig.dk