Hvad er Danmarks BNP?
Fra : Cyril Malka

Dato : 21-01-02 23:51

Goddag alle,

Jeghar bare et enkelt spørgsmål:

Hvad er Danmarks BNP i 2001?

Hvis 2001 ikke kan findes, kan vi gå lidt tilbage

På forhånd tak for oplysningen

--
Venligst

Cyril Malka

Sekten, der kostede livet til Ellen-Johanne Tandrup: Em En Kaya (Er det
kærlighed)
http://www.etsectera.com - Aktualitetsbladet om sekternes verden

Fra : KV

Dato : 22-01-02 00:32

"Cyril Malka" skrev d. 21-01-02 23:51 dette indlæg :
> Goddag alle,
>
> Jeghar bare et enkelt spørgsmål:
>
> Hvad er Danmarks BNP i 2001?

Føreløbig tal for 2000: 1.315.526 i årets priser mio kr.

Kig evt. www.dst.dk - der kan du finde det hele!

mvh

KV

http://www.kandu.dk/

Fra : Cyril Malka

Dato : 22-01-02 13:18

"KV" <KV.news@kandu.dk> skrev i news:aq138.2635$Eu2.417412
@news010.worldonline.dk:

> Føreløbig tal for 2000: 1.315.526 i årets priser mio kr.

Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår lidt over 1 million millioner
kroner?...

Det er da ikke i alt, er det?

Eller kan BNP'en regnes på forskellige måder?

(Økonomi for mig er lidt mere end at stemme mit checkhæfte, men
derudover...)

> Kig evt. www.dst.dk - der kan du finde det hele!

Jeg får kun:

error 'ASP 0115'

Unexpected error

/Default.asp

A trappable error occurred in an external object. The script cannot
continue running.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 22-01-02 13:49

Cyril Malka <cyril@fjerndette.malka.dk> skrev i artiklen
<Xns919E874F69A43cyrilmalka@193.252.19.141>...
> "KV" <KV.news@kandu.dk> skrev i news:aq138.2635$Eu2.417412
> @news010.worldonline.dk:

> Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår lidt over 1 million millioner
> kroner?...

Nej, tallet er i millioner kroner.

BNP var cirka 1.315 milliarder (altså et-tusinde-trehundrede-og-femten
milliarder kroner).

Fra : Cyril Malka

Dato : 22-01-02 16:38

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i news:01c1a343
$330841c0$f0cd010a@0009-2006:

> Nej, tallet er i millioner kroner.
> BNP var cirka 1.315 milliarder (altså et-tusinde-trehundrede-og-femten
> milliarder kroner).

Det er et ordentligt beløb egentligt

OK tak skal du have

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 22-01-02 22:00

"Cyril Malka" <cyril@fjerndette.malka.dk> wrote in message
> Det er et ordentligt beløb egentligt

Sagt på nordjysk er det noget af en sjat penge.

Fra : Thomas Thorsen

Dato : 22-01-02 14:31

Cyril Malka skrev:

> Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår lidt over 1 million
> millioner kroner?...

> Det er da ikke i alt, er det?

Det er rundt regnet 250.000 kroner pr. person, så tallet lyder ikke helt
usandsynligt.

Hvis du ejede 1.315.526.000.000 kroner, ville det tage dig 3600 år at
bruge dem hvis du brugte en million om dagen. Og så har du stadig
renterne tilbage bagefter...

Thomas T.

Fra : Cyril Malka

Dato : 22-01-02 16:37

"Thomas Thorsen" <tt1@thomasthorsen.dk> skrev i news:GNd38.2758$Eu2.429263
@news010.worldonline.dk:

> [...]
> Hvis du ejede 1.315.526.000.000 kroner, ville det tage dig 3600 år at
> bruge dem hvis du brugte en million om dagen. Og så har du stadig

Orv! Jeg køber!

Tak for oplysningen

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 22-01-02 21:59

"Thomas Thorsen" <tt1@thomasthorsen.dk> wrote in message
> Hvis du ejede 1.315.526.000.000 kroner, ville det tage dig 3600 år at
> bruge dem hvis du brugte en million om dagen. Og så har du stadig
> renterne tilbage bagefter...

Omvendt ville det være svært at forrente dem i så fald...

Fra : Claus Olsen

Dato : 02-02-02 23:34

Christian R. Larsen <crlarsen@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Qok38.4151$XA5.492643@news000.worldonline.dk...
> "Thomas Thorsen" <tt1@thomasthorsen.dk> wrote in message

Jeg ville blot forstætte med at leve som jeg gør, så skulle de penge hurtigt
for ben at gå på !

Mvh
claus