/ Forside / Interesser / Fritid / Film / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Film
#NavnPoint
IceCap 9240
tedd 6796
refi 6795
ans 6773
Klaudi 5447
dova 4574
Nordsted1 3973
o.v.n. 3080
ThomasCSR 2881
10  granner01 2400
Indy 4 er en realitet!
Fra : CybaMerc


Dato : 21-01-02 22:36

http://www.foxnews.com/story/0,2933,43585,00.html

At the end of a wild night of partying and celebrating for the 2002
Golden Globes, I had the rare opportunity of talking with Steven
Spielberg, Kate Capshaw and Harrison Ford. They were sitting together
in a small booth in the basement of Trader Vic's at the Beverly Hilton
Hotel at the combined party thrown by DreamWorks, USA Films and
Universal Pictures.

This threesome is pretty much it in Hollywood. After all, between
Spielberg and Ford they've made some of the highest grossing and best
loved films of all time. Capshaw, who's Mrs. Spielberg, co-starred
with Ford in Indiana Jones and the Temple of Doom.

So what's the story, I wanted to know — with this trio finally in one
place, and relaxed enough to talk, will we ever see Indiana Jones 4?

"Yes," they all said, and confirmed that once Spielberg films Catch Me
If You Can with Leonardo DiCaprio and Tom Hanks, IJ4 will be his
priority.

"We have a title, but we're not ready to announce it," Spielberg said.
"I will give you one clue, though. Kate is in it." I asked if he meant
that Capshaw's character would appear via flashbacks, and he replied:
"No. She'll be in the present."

 
 
Kim Voss Schrader (21-01-2002)
Kommentar
Fra : Kim Voss Schrader


Dato : 21-01-02 22:41

Hej!

CybaMerc wrote:
>
> "Yes," they all said, and confirmed that once Spielberg films Catch Me
> If You Can with Leonardo DiCaprio and Tom Hanks, IJ4 will be his
> priority.

Helligbrøde, Retardo DeCraprio og IJ4 i samme sætning! Moderer venligst inden du
poster sådanne svinestreger næste gang ;)

Super nyheder mht. IJ4 iøvrigt!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Michael Lund Sørense~ (22-01-2002)
Kommentar
Fra : Michael Lund Sørense~


Dato : 22-01-02 00:03



> > "Yes," they all said, and confirmed that once Spielberg films Catch Me
> > If You Can with Leonardo DiCaprio and Tom Hanks, IJ4 will be his
> > priority.
>
> Helligbrøde, Retardo DeCraprio og IJ4 i samme sætning! Moderer venligst
inden du
> poster sådanne svinestreger næste gang ;)
>

Så længe Retardo ikke skal være med i IJ4, så går det vel.
> Super nyheder mht. IJ4 iøvrigt!
>
> --
> Mvh, Kim Voss Schrader

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk



Mogens (22-01-2002)
Kommentar
Fra : Mogens


Dato : 22-01-02 00:24

On Tue, 22 Jan 2002 00:03:14 +0100, "Michael Lund Sørensen"
<milux@SLETDETTEimage.dk> wrote:

>
>Så længe Retardo ikke skal være med i IJ4, så går det vel.

Ja uha, jeg kan næsten ikke få luft bare ved tanken.

>> Super nyheder mht. IJ4 iøvrigt!

Jeps. Jubiiii ! !


Kim Voss Schrader (22-01-2002)
Kommentar
Fra : Kim Voss Schrader


Dato : 22-01-02 01:14

Hej!

Mogens wrote:
>
> On Tue, 22 Jan 2002 00:03:14 +0100, "Michael Lund Sørensen"
> <milux@SLETDETTEimage.dk> wrote:
>
> >
> >Så længe Retardo ikke skal være med i IJ4, så går det vel.
>
> Ja uha, jeg kan næsten ikke få luft bare ved tanken.

Det var slemt nok med River Phoenix i 3'eren. Magen til usympatiske karakter
skal man lede længe efter. Det var _intet_ "Indy-feel" over ham, intet :(

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Michael Lund Sørense~ (22-01-2002)
Kommentar
Fra : Michael Lund Sørense~


Dato : 22-01-02 00:02

Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedt!

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

"CybaMerc" <CybaMerc@image.dk> wrote in message
news:g32p4u4aq88hfjakmr9g35dt62q9c2r5k3@4ax.com...
> http://www.foxnews.com/story/0,2933,43585,00.html
>
> At the end of a wild night of partying and celebrating for the 2002
> Golden Globes, I had the rare opportunity of talking with Steven
> Spielberg, Kate Capshaw and Harrison Ford. They were sitting together
> in a small booth in the basement of Trader Vic's at the Beverly Hilton
> Hotel at the combined party thrown by DreamWorks, USA Films and
> Universal Pictures.
>
> This threesome is pretty much it in Hollywood. After all, between
> Spielberg and Ford they've made some of the highest grossing and best
> loved films of all time. Capshaw, who's Mrs. Spielberg, co-starred
> with Ford in Indiana Jones and the Temple of Doom.
>
> So what's the story, I wanted to know - with this trio finally in one
> place, and relaxed enough to talk, will we ever see Indiana Jones 4?
>
> "Yes," they all said, and confirmed that once Spielberg films Catch Me
> If You Can with Leonardo DiCaprio and Tom Hanks, IJ4 will be his
> priority.
>
> "We have a title, but we're not ready to announce it," Spielberg said.
> "I will give you one clue, though. Kate is in it." I asked if he meant
> that Capshaw's character would appear via flashbacks, and he replied:
> "No. She'll be in the present."



Mark Thomas Gazel (22-01-2002)
Kommentar
Fra : Mark Thomas Gazel


Dato : 22-01-02 00:27

Rart med en bekræftelse, men det har ikke væet lysten, der manglede.
Problemet har været at finde et tidspunkt, hvor både Spielberg, Lucas
og Ford havde et hul i kalenderen.

En gang i 2004 var det sidste jeg hørte.

Gad vide, hvad Indy skal finde denne gang. Kom med nogle bud.

Mit eget bud: Noahs ark.


--
Med venlig hilsen

Mark
His ass is so tight, when he farts only dogs can hear it.
Lenny Nero "Strange Days"



nikolaj borg (22-01-2002)
Kommentar
Fra : nikolaj borg


Dato : 22-01-02 00:42

"Mark Thomas Gazel" <mark@nospamgazel.dk> wrote in message
news:a2i847$nhl$1@sunsite.dk...
> Rart med en bekræftelse, men det har ikke væet lysten, der manglede.
> Problemet har været at finde et tidspunkt, hvor både Spielberg, Lucas
> og Ford havde et hul i kalenderen.

Jeg synes ellers at have hørt en udmeldig for en del år siden om, at
Harrison syntes, at han var ved at være for gammel til rollen.

> Gad vide, hvad Indy skal finde denne gang. Kom med nogle bud.

Som enhver gammel Amiga-nørd ved, har Indy 4 titlen "Indiana Jones and the
Fate of Atlantis". Spillet skulle efter sigende være baseret på et udkast
til et manuskript, men det kan jo godt være, at de finder på noget andet...
og så har der jo været en del Atlantis-film på det sidste, så emnet er måske
lidt fortærsket?

/Nikolaj


Peter Bjerre Rosa (22-01-2002)
Kommentar
Fra : Peter Bjerre Rosa


Dato : 22-01-02 01:55

nikolaj borg skrev:

> Som enhver gammel Amiga-nørd ved, har Indy 4 titlen "Indiana
> Jones and the Fate of Atlantis".

Kom spillet ikke først til pc? Det var i al fald genialt.

> Spillet skulle efter sigende være baseret på et udkast til
> et manuskript, men det kan jo godt være, at de finder på
> noget andet...

De finder helt sikkert på noget andet. Der har i øvrigt været adskillige
manuskripter på tale igennem tiden til Indy 4, men det er altid blevet
ved rygterne.

> og så har der jo været en del Atlantis-film på det sidste, så
> emnet er måske lidt fortærsket?

Det tyder jo på, at det bliver Harrison Ford, der igen skal i rollen som
Indy, og så finder de vel på et manuskript, der passer bedre til hans
fremskredne alder?

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse


Thïngmand (22-01-2002)
Kommentar
Fra : Thïngmand


Dato : 22-01-02 09:19

> Det tyder jo på, at det bliver Harrison Ford, der igen skal i rollen som
> Indy, og så finder de vel på et manuskript, der passer bedre til hans
> fremskredne alder?

Ellers kunne det også være lige meget! Harrison Ford er lig Indiana Jones!



Peter Bjerre Rosa (22-01-2002)
Kommentar
Fra : Peter Bjerre Rosa


Dato : 22-01-02 12:51

Thïngmand skrev:

> Ellers kunne det også være lige meget! Harrison Ford er lig
> Indiana Jones!

Klart nok, men Young Indiana Jones havde også sine kvaliteter.

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse


Jacob Skaaning (22-01-2002)
Kommentar
Fra : Jacob Skaaning


Dato : 22-01-02 17:51

"Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk> wrote in message
news:a2jjg0$j8p$1@sunsite.dk...
> Thïngmand skrev:
>
> > Ellers kunne det også være lige meget! Harrison Ford er lig
> > Indiana Jones!
>
> Klart nok, men Young Indiana Jones havde også sine kvaliteter.

Jeg husker det i hvertfald som en meget god serie, da jeg så den første
gang. Hvad har jeg været, 12-13 år?
Forresten var Amalie Ihle-Alstrup (Miraklet i Valby, Drengene fra Skt. Petri
m.m., plus et utal af tegnefilm) med i episoden som Bille August intruerede!
Jeg har gået i børnehave med hende, og jeg kan huske at jeg syntes det var
ret vildt at se en af mine venner som prinsesse i Indiana Jones...

Jacob



Thïngmand (23-01-2002)
Kommentar
Fra : Thïngmand


Dato : 23-01-02 09:51

> Jeg har gået i børnehave med hende, og jeg kan huske at jeg syntes det var
> ret vildt at se en af mine venner som prinsesse i Indiana Jones...

Det kan jeg godt huske! Jeg har mødt hende til noget TV optagelse følte mig
ret stolt, da hun tonede frem på skærmen i YI (jeg havde trods alt leget
fange med hende



Jacob Skaaning (23-01-2002)
Kommentar
Fra : Jacob Skaaning


Dato : 23-01-02 10:01

"Thïngmand" <michael@thingmand.dk> wrote in message
news:3c4e793f$0$95359$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Jeg har gået i børnehave med hende, og jeg kan huske at jeg syntes det
var
> > ret vildt at se en af mine venner som prinsesse i Indiana Jones...
>
> Det kan jeg godt huske! Jeg har mødt hende til noget TV optagelse følte
mig
> ret stolt, da hun tonede frem på skærmen i YI (jeg havde trods alt leget
> fange med hende

Orh hvad hvor vi mænger os med de kendte!

Jacob



Peter Bjerre Rosa (23-01-2002)
Kommentar
Fra : Peter Bjerre Rosa


Dato : 23-01-02 13:40

Jacob Skaaning skrev:

> Orh hvad hvor vi mænger os med de kendte!

Ja, I lyder godt nok som nogle snobber! ;)

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse


Kim Voss Schrader (22-01-2002)
Kommentar
Fra : Kim Voss Schrader


Dato : 22-01-02 01:15

Hej!

Mark Thomas Gazel wrote:
>
> Gad vide, hvad Indy skal finde denne gang. Kom med nogle bud.
>
> Mit eget bud: Noahs ark.

Tja, Atlantis, men det bliver det jo næppe.

Eller hvad med en glemt døds-kult i Amazonas? :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

John Hinge (22-01-2002)
Kommentar
Fra : John Hinge


Dato : 22-01-02 11:55

On 22 jan 2002 Kim Voss Schrader was heard to say:

> Hej!
>
> Mark Thomas Gazel wrote:
>>
>> Gad vide, hvad Indy skal finde denne gang. Kom med nogle bud.
>>
> Eller hvad med en glemt døds-kult i Amazonas? :)
>
Hvad med at Indy skal finde en nøgle som Illuminati'erne også
leder efter.. som kan gøre en til tidens herre når planeterne
står på række.. ?
nååå nej... :)


--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
On usenet I represent no one but myself.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs
http://www.spoon.dvd-klub.dk

nikolaj borg (22-01-2002)
Kommentar
Fra : nikolaj borg


Dato : 22-01-02 11:59

"John Hinge" <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> wrote in message
news:Xns919E793E484FCSHAYERA@193.88.15.201...
> Hvad med at Indy skal finde en nøgle som Illuminati'erne også
> leder efter.. som kan gøre en til tidens herre når planeterne
> står på række.. ?

Eller hvad med, at Indy falder over en hemmelig verden befolket af
mennesker, hobbotter, elvere, dværge og orker, og skal finde en magisk ring?
Evt. kunne han battle pisk med en balrog? Har sådan nogle fætre ikke piske?

/Nikolaj


Martin Møller (22-01-2002)
Kommentar
Fra : Martin Møller


Dato : 22-01-02 13:00

"nikolaj borg" wrote:

> Eller hvad med, at Indy falder over en hemmelig verden befolket af
> mennesker, hobbotter, elvere, dværge og orker, og skal finde en magisk
ring?
> Evt. kunne han battle pisk med en balrog? Har sådan nogle fætre ikke
piske?

Man kunne også forestille sig, at Indy finder en hemmelig portal til en
planet befolket af aber. Aberne fanger ham og giver ham nogle pisk. Men Indy
undslipper og giver aberne nogle pisk.... Ehm...nej.

Er det bare mig eller er denne tråd ikke ved at være identisk med den tråd
for nogle uger siden om den mulige handling i Alien 5?

--
Mvh. Martin



nikolaj borg (22-01-2002)
Kommentar
Fra : nikolaj borg


Dato : 22-01-02 13:04

"Martin Møller" <martin@NOGODDAMNSPAMsophusmedical.dk> wrote in message
news:a2jk6v$2f7b$1@news.cybercity.dk...
> Er det bare mig eller er denne tråd ikke ved at være identisk med den tråd
> for nogle uger siden om den mulige handling i Alien 5?

Jo, endnu et tegn på, at gruppen er gået i selvsving

/Nikolaj


Peter B. Juul (22-01-2002)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 22-01-02 14:02

"Mark Thomas Gazel" <mark@nospamgazel.dk> writes:

> Mit eget bud: Noahs ark.

Næppe. I de tre foregående har det været religiøse objekter, der
(udenfor filmene) er tillagt visse magiske kræfter, og derfor blev
søgt efter af forskellige parter.

Det gælder ikke for Noahs ark.

--
Peter B. Juul, o.-.o "I Århus putter de brun sovs på bøfsandwich!
The RockBear. ((^)) Jeg har selv oplevet det, og det fik mig næsten til
I speak only 0}._.{0 at græde da det skete."
for myself. O/ \O -Rudi Urban Rasmussen

Jeppe (22-01-2002)
Kommentar
Fra : Jeppe


Dato : 22-01-02 14:50

Peter B. Juul <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message
news:m3adv6sfnh.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...
> Næppe. I de tre foregående har det været religiøse objekter, der
> (udenfor filmene) er tillagt visse magiske kræfter, og derfor blev
> søgt efter af forskellige parter.
>
> Det gælder ikke for Noahs ark.

Nej, da Noah byggede et skib, der kunne rumme et eksemplar af alle verdens
dyr, brugte ham kun knofedt og et godt håndelag.

Mvh
Jeppe



Mikkel Selsøe Sørens~ (22-01-2002)
Kommentar
Fra : Mikkel Selsøe Sørens~


Dato : 22-01-02 16:15

Kunne man mon forestille sig en historie der lægger sig op ad det geniale
gamle computerspil Indiana Jones & The Fate of Atlantis? Som titlen måske
svagt antyder søger IJ her efter Atlantis. Jeg mener at det var en film der
aldrig blev til andet en et computerspil....


--
Mvh
Mikkel Selsøe Sørensen



Peter B. Juul (22-01-2002)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 22-01-02 16:38

"Jeppe" <jbomholt@mail.dk> writes:

> Nej, da Noah byggede et skib, der kunne rumme et eksemplar af alle verdens
> dyr, brugte ham kun knofedt og et godt håndelag.

Det var egentlig ikke det, jeg skrev noget om. Pagtens ark og gralen
tillægges særlige magiske egenskaber af eftertiden. Noahs ark er bare
noget, som visse typer er travlt optaget af at lede efter.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Stofa udnytter situationen - TeleDanmarks
The RockBear. ((^)) monopol - og skummer fløden."
I speak only 0}._.{0
for myself. O/ \O

[Mogwai] (23-01-2002)
Kommentar
Fra : [Mogwai]


Dato : 23-01-02 09:37


"Peter B. Juul" <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message
news:m3pu42qtv5.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...
> "Jeppe" <jbomholt@mail.dk> writes:

> Det var egentlig ikke det, jeg skrev noget om. Pagtens ark og gralen
> tillægges særlige magiske egenskaber af eftertiden. Noahs ark er bare
> noget, som visse typer er travlt optaget af at lede efter.

Den kunne evt. laves over Jesus' Ligklæde, det skulle efter sigende have
helbredende
egenskaber (ifølge en dokumentar på discovery).


/Mads



Jens Thomsen (23-01-2002)
Kommentar
Fra : Jens Thomsen


Dato : 23-01-02 09:55


"[Mogwai]" <youknowwho@skjoldhoej.dk> skrev i en meddelelse
news:1011775006.417458@angua.skjoldhoej.dk...

> Den kunne evt. laves over Jesus' Ligklæde, det skulle efter sigende have
> helbredende
> egenskaber (ifølge en dokumentar på discovery).

Der er bare den lille hage, at det allerede ER fundet - modsat de mere
mytiske genstande fra de første film.

MVH
Jens



Zeki (23-01-2002)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 23-01-02 09:26

Fra NG'en 'alt.movies.indiana-jones':

Anyway, lets look at what we know or can reasonably assume about
IJ4...

1) It will take place after WWII, probably in the late 40s or early
50s.
2) The story will not involve Nazis, at least not directly. Spielberg
has since developed a distaste at using them as cartoony badguys.
3) The story will, to some degree, address the fact that Indy is older
and feeling it. Speilberg said as much recently (sorry I don't have a
source, but maybe another watchful Indy or Speilberg fan will be able
to point the way) , making a passing comparison to "Robin and Marian",
in which Sean Connery played an older Robin Hood opposite Katherine
Hepburn's Lady Marian. Nice film, very romantic.
4) Kate Capshaw will be back as Willie Scott.
5) I suspect this means no Marian ravenwood.
6) No Marcus Brody. Denholm Elliot has left us, sadly.
7) They have a title and a script, according to the quotes in the news
from the past day or two.

---
Alle tre tidligere Indy-film har taget udgangspunkt i noget religiøst. Så
hvorfor ikke lade ham rejse til det hellige land, evt efter staten Israel's
dannelse i 1948? Der var jo masser af ballade dernede i 1948 til 49 og
landet er jo i forvejen kendt for (stadig) at foretage arkæologiske
udgravninger.

Zeki





Peter B. Juul (23-01-2002)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 23-01-02 12:06

"Zeki" <zeki@image.dk> writes:

> 2) The story will not involve Nazis, at least not directly. Spielberg
> has since developed a distaste at using them as cartoony badguys.

det gik da meget godt i Schindler's List...

--
Peter B. Juul, o.-.o "Yes," said Winnie-the-Pooh.
The RockBear. ((^)) "I see now," said Winnie-the-Pooh.
I speak only 0}._.{0 "I have been Foolish and Deluded," said he,
for myself. O/ \O "and I am a Bear of no Brain at All."

Thomas Mouritsen (23-01-2002)
Kommentar
Fra : Thomas Mouritsen


Dato : 23-01-02 12:58


"Peter B. Juul" <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse
news:m3hepdpbre.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...
> "Zeki" <zeki@image.dk> writes:
>
> > 2) The story will not involve Nazis, at least not directly. Spielberg
> > has since developed a distaste at using them as cartoony badguys.
>
> det gik da meget godt i Schindler's List...

Hvor i Schindler's List ser du nazister, portræteret som cartoony badguys !?

Thomas





Peter B. Juul (23-01-2002)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 23-01-02 13:38

"Thomas Mouritsen" <thomas_m@post10.tele.dk> writes:

> > > 2) The story will not involve Nazis, at least not directly. Spielberg
> > > has since developed a distaste at using them as cartoony badguys.
> >
> > det gik da meget godt i Schindler's List...
>
> Hvor i Schindler's List ser du nazister, portræteret som cartoony badguys !?

Det var en lettere sarkastisk kommentar, som skulle antyde hvor
Spielberg havde fået den "ide" fra.

Men sarkasme og ironi har dårlige kår på nettet.

--
Peter B. Juul, o.-.o "This is not a book which should be put aside
The RockBear. ((^)) lightly, it should be tossed aside with great
I speak only 0}._.{0 force."
for myself. O/ \O -Dorothy Parker

Peter B. Juul (23-01-2002)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 23-01-02 12:05

"[Mogwai]" <youknowwho@skjoldhoej.dk> writes:

> Den kunne evt. laves over Jesus' Ligklæde, det skulle efter sigende have
> helbredende
> egenskaber (ifølge en dokumentar på discovery).

Det ville være en mulighed - bortset fra, at det jo ikke rigtig er
forsvundet, sådan som gralen og pagtens ark (skal man tro
Torino-folkene, hvilket man ikke nødvendigvis skal)

--
Peter B. Juul, o.-.o Dyt, hvis du er Mel B. (fra Spice Girls)
The RockBear. ((^))
I speak only 0}._.{0
for myself. O/ \O

[Mogwai] (25-01-2002)
Kommentar
Fra : [Mogwai]


Dato : 25-01-02 11:45


"Peter B. Juul" <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message
news:m3k7u9pbtf.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...
> "[Mogwai]" <youknowwho@skjoldhoej.dk> writes:
>
> > Den kunne evt. laves over Jesus' Ligklæde, det skulle efter sigende have
> > helbredende
> > egenskaber (ifølge en dokumentar på discovery).
>
> Det ville være en mulighed - bortset fra, at det jo ikke rigtig er
> forsvundet, sådan som gralen og pagtens ark (skal man tro
> Torino-folkene, hvilket man ikke nødvendigvis skal)

Eller måske noget i stil med "fate of atlantis" hvor han istedet opdager
MU-folket,
eller kan skje noget med pyramidernes gåde.

hmm, eller også at han finder Guldhornene

/Mads



Peter Brandt Nielsen (25-01-2002)
Kommentar
Fra : Peter Brandt Nielsen


Dato : 25-01-02 18:49

"[Mogwai]" <youknowwho@skjoldhoej.dk>
> hmm, eller også at han finder Guldhornene

Den stemmer jeg på!!

(Hvis det altså var en afstemning...)


--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk


Rhythm (22-01-2002)
Kommentar
Fra : Rhythm


Dato : 22-01-02 15:07


"CybaMerc" <CybaMerc@image.dk> skrev i en meddelelse
news:g32p4u4aq88hfjakmr9g35dt62q9c2r5k3@4ax.com...
> http://www.foxnews.com/story/0,2933,43585,00.html
>
Nå så nu har de måske endelig fundet en som vil lave en dreje bog ?
Den Indy4 film har de også snakket om de sidste par når.
De har tidligere på E-News snakket med både Ford og Spielberg om det.
Begge sagde dengang et klart JA til at lave en ny Indy film.
Problemet dengang lå i at finde en som kunne presentere en ordentlig dreje
bog
til filmen , ingen ville tilsyneladende dengang.
Men det lader så til at det har de fået nu.

Rhythm



Jens Thomsen (22-01-2002)
Kommentar
Fra : Jens Thomsen


Dato : 22-01-02 17:15


"Rhythm" <hjemstedet@SLETyahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:a2jrjq$2msq$1@news.cybercity.dk...

> Problemet dengang lå i at finde en som kunne presentere en ordentlig dreje
> bog
> til filmen , ingen ville tilsyneladende dengang.
> Men det lader så til at det har de fået nu.

Jeg tror altså ikke, at det er det store problem at finde nogen, som VIL.
Det må være enhver vordende manuskriptforfatters våde drøm. Det er
sandsynligvis mere svært at finde nogen, som vitterligt KAN levere et
manuskript, der får alle parter (også de økonomiske) til at sige ja.

Da man sidst snakkede seriøst om det, blev der offentliggjort flere bidder
fra forskellige manuskripter. Alle kilder påstod naturligvis, at lige netop
deres var det helt rigtige fra den kommende film. Det ene bød bl.a. på
Indiana Jones og sjove hændelser i Roswell.

MVH
Jens



Zeki (22-01-2002)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 22-01-02 22:29

Et nyt spil er også på vej fra Lucasarts:

"SAN RAFAEL, Calif. -- January 22, 2002 -- LucasArts Entertainment Company
LLC today announced a development relationship with The Collective, Inc. to
create the next Indiana Jones game, marking the return of film's most
compelling and celebrated action hero to interactive entertainment. The
game, expected to release fall 2002, will be available on a variety of next
generation console platforms and PC"

Læs mere her:
http://www.lucasarts.com/press/releases/43.html

Zeki




Peter Bjerre Rosa (22-01-2002)
Kommentar
Fra : Peter Bjerre Rosa


Dato : 22-01-02 23:10

Zeki skrev:

> Et nyt spil er også på vej fra Lucasarts:

Hvilken type spil bliver der mon tale om? Jeg var *så* ufattelig skuffet
over Infernal Machine-halløjet, der i mine øjne var en dundrende fiasko
i forhold til de to tidligere adventurespil fra LucasArts' hånd.

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408943
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste