SZR660
Fra : Brian Mikkelsen

Dato : 21-01-02 22:36

Er der nogle her der har erfaringer med at hive lidt x-tra ud af Yamahas
lille svingsluger? Jeg vil gerne op omkring de 50HK. Jeg ved godt
bedste/billigste måde er at finde en lidt større cykel, men må tilstå at den
store single her har fået mig hooked

Brian
SZR660

Fra : S.G

Dato : 21-01-02 23:00

kaburator kan fixes + udstødning

Fra : T.T.Toft

Dato : 21-01-02 23:38

Jamen det er da bare OK - køregælde er jo ikke ligefrem proportional med
cyklens volumen eller vægt.

Der findes rimeligt mange tuningsdele til denne model, p.g.a. den er og
bliver forsat anvendt i SOS-klassen (Sound Of Singles), og især englænderne
har tunet disse motorer og lagt dem i diverse Harris/Spondon/Bakker-stel.

Som S.G. har svaret, er et godt udgangspunkt hhv. udstødning og karburering.
Denne tuning vil nemlig umiddelbart ikke have nogen negativ indvirkning på
MC'ens holdbarhed (såfremt motoren er ordentligt dyset ind).

Kig på http://www.supermono.co.uk/ , hvor Du også bl.a. har mulighed for at
downloade en kopi af cyklens værkstedsmanual.

M.v.h.
T.T.Toft

Brian Mikkelsen <mi2kelsen@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c4c89f1$0$80485$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : T.T.Toft

Dato : 22-01-02 00:12

Ups ..!
Jeg glemte lige at skrive, at hvis Du ønsker en kort oversigt med engelske
priser på diverse tuningsdele, skal Du klikke på et at de 3 øverste logoer
for Slipstream Tuning.

Og klassen hedder ikke længere SOS, men SuperMono.

Desuden kan Du evt. finde noget i SRZ660's owners club på
http://www.5th-valve.com .

T.T.Toft
T.T.Toft <ttoft@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c4c97c2$0$275$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...