Køb af ukendt scooter
Fra : Frowner

Dato : 21-01-02 21:50

Hvilke ulemper kan der være ved at købe en nærmest 100% ukendt (I DK)
scooter. Det kan godt lade sig gøre at skaffe dele, til normale priser, så
det er ikke et problem.

Fra : Titan K. Møller

Dato : 21-01-02 22:29

erm ok

Fra : Mads Jensen

Dato : 21-01-02 23:40

"Frowner" <elmefaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvilke ulemper kan der være ved at købe en nærmest 100% ukendt (I DK)
> scooter. Det kan godt lade sig gøre at skaffe dele, til normale priser, så
> det er ikke et problem.

Hvad er det for en scooter ?

Mads

Fra : Frowner

Dato : 22-01-02 15:10

Det er en Daelim, så vidt jeg ved er den ukendt...

Fra : LaLLe

Dato : 22-01-02 20:01

> Det er en Daelim, så vidt jeg ved er den ukendt...
Kan købes i viborg er jeg ret sikker på. Der ligger en lille forhandler som
sælger ret så ukendte scoot mærker.

og kig lige på www.usenet.dk ang quoting. det er belastende den måde du
qouter på :)

LaLLe
www.stalkerzone.dk

Fra : Alan B'stard

Dato : 24-01-02 12:22

On Tue, 22 Jan 2002 15:10:12 +0100, all I could think of was tits, so
I didn't actually pay attention to what "Frowner"
<elmefaard@hotmail.com> wrote:

>Det er en Daelim, så vidt jeg ved er den ukendt...

Daelim laver ogsaa smaa MC'er, der saa hut jeg visker, er baseret paa
Honda-motorer. Om det saa ogsaa goer sig gaeldende paa knallerterne,
ved jeg ikke.
- - -
Alan B'stard
- "A Credit Card Is Like A Dick:
If You Don't Use It Every Day, It Withers Away" -

Fra : Deaster

Dato : 22-01-02 11:03

"Frowner" <elmefaard@hotmail.com> wrote in message
> Hvilke ulemper kan der være ved at købe en nærmest 100% ukendt (I DK)
> scooter. Det kan godt lade sig gøre at skaffe dele, til normale priser, så
> det er ikke et problem.

Fordelen er ihvertfald at den nok ikke bliver stjålet fordi der er én som
liiige mangler reservedele til sin egen.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Frowner

Dato : 22-01-02 15:22

Jeg tænker også lidt på hvis der går noget fucked i scooteren, er der jo
ingen værksteder der kender den, men scootere er måske så ens at det ik gør
noget?

Fra : Ronald Benson

Dato : 22-01-02 21:42

Spøger de forskellig verksteder om din knallert/scooter og om de kan
hjælpe dig med det rigtige køb.

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 22-01-02 21:49

> Jeg tænker også lidt på hvis der går noget fucked i scooteren, er der jo
> ingen værksteder der kender den, men scootere er måske så ens at det ik
gør
> noget?

Det er sq næsten det samme, de fleste køre enten med en form for minarelli,
vespa/piaggio eller honda motor.. så deeeet!

--
MVH
Michael Frederiksen

Fra : LaLLe

Dato : 23-01-02 01:34

"Michael Frederiksen" <chipmaster@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Det er sq næsten det samme, de fleste køre enten med en form for
minarelli,
> vespa/piaggio eller honda motor.. så deeeet!

Tildels. Men der er også morini og en del andre ukendte mærker herhjemme i
danmark. Og det er den scoot han snakker om en af :(

Synes du skulle vælge en anden scoot.

LaLLe
www.stalkerzone.dk

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 23-01-02 20:19

> minarelli,
>
> Tildels. Men der er også morini og en del andre ukendte mærker herhjemme i
> danmark. Og det er den scoot han snakker om en af :(

Morini? er det ikk dem suzuki kører med??
hvad sidder de ellers på? Adly? Beta?

> Synes du skulle vælge en anden scoot.

jeg ville nok oz vælge en af lidt gengse* mærke

*er det stavet rigtig? jeg er forvirret!

--
MVH
Michael Frederiksen

Fra : LaLLe

Dato : 23-01-02 22:04

> Morini? er det ikk dem suzuki kører med??
> hvad sidder de ellers på? Adly? Beta?

Ved at atala hacker har dem og derbi vamos (klammeste scoot på denne jord)

> jeg ville nok oz vælge en af lidt gengse* mærke
>
> *er det stavet rigtig? jeg er forvirret!

gængse staves det. (så lærte du også noget idag ) :)
LaLLe
www.stalkerzone.dk

Fra : Frowner

Dato : 24-01-02 15:21

I mener alstså at man ik skal vælge den p.g.a. at der ikke er nogle
værksteder der kan hitte ud af at fikse den?

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 24-01-02 15:54

> I mener alstså at man ik skal vælge den p.g.a. at der ikke er nogle
> værksteder der kan hitte ud af at fikse den?

Grundlæggende er en totakter en totakter.. så selfølgelig kna den laves

det der muligvis kan blive et problem er tun dele, plast dele osv..
men prøv at checke op med hvad der kan fåes af dele, så skulle du være
nogenlunde garderet

--
MVH
Michael Frederiksen

Fra : Frowner

Dato : 24-01-02 20:48

Tja ok, som jeg også har skrevet langt oppe i tråden kan man få alle dele
til den! Jeg regner ikke med at jeg skal ha' noget tun, i hvert fald ik med
det samme, den triller 65 uden, det er ik det store, men jeg går stadig og
døjer med skader fra et styrt for flere mådener siden sååå....

Tak for info

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 23-01-02 22:44

"LaLLe" <lalle@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ved at atala hacker har dem og derbi vamos (klammeste scoot på denne jord)

mener oz helt bestemt at skruzuki kører med dem..

> gængse staves det. (så lærte du også noget idag ) :)

har siddet og bakset med /&#/¤%${ tysk stil.. hader det lort, stik mig en
topnøgle og en SFX, der er nok at lave på :-/

--
MVH
Michael Frederiksen