nokia 6210, datakabel og programmer
Fra : Michael Frederiksen

Dato : 21-01-02 20:30

halløjsa i Ng'en

jeg har en nokia 6210, og har erhvervet mig et datakabel fra thansen, det
skulle svare til nokia's DLR-3 til billige penge..
jeg kan også godt få nokia's originale software til at virke, men jeg har
lidt problemer med at finde andet software der virker..
jeg er mest interserret i
noget halløj til logo'er og billedbekeds fis
noget netmonitor

nogen der har nogen links til hjemmesider der præcis beskriver step by step
hvad der skal gøres eller nogen der gider skrive det.. evt jeg kan lave en
hjemmeside med "nogens" forklaring??!

--
MVH
Michael Frederiksen

Fra : tomrerskagen

Dato : 16-08-02 06:53

"Michael Frederiksen" skrev d. 21-01-02 20:30 dette indlæg :
> [...]
step
> hvad der skal gøres eller nogen der gider skrive det.. evt jeg kan

hej du kan bruge et program der hedder oxygen phone manager 1.9.4 det er
til nokia 71** og 62**
du kan søge efter på www.googel.com

http://www.kandu.dk/