RR træning i Frankrig 1-4/4
Fra : Tomas Linnet

Dato : 21-01-02 20:23

Skal du til træning i Frankrig 1-4 april og mangler kørelejlighed, så smid
en mail.

Hilsen Tomas
Sprinter 212D

Fra : Per Pedersen

Dato : 22-01-02 22:02

"Tomas Linnet" <tomasane@orangenet.dk> wrote in message
> Skal du til træning i Frankrig 1-4 april og mangler kørelejlighed, så smid
> en mail.
>
> Hilsen Tomas
> Sprinter 212D

Jeg mangler kørelejlighed men også penge til at fnansiere turen!! Hjælper du
også med det??

Med Racende Venlig Hilsen
Per Milborg Pedersen

Fra : Claus Rittig

Dato : 22-01-02 22:40

"Per Pedersen" <per_p@nospamwanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> Med Racende Venlig Hilsen
> Per Milborg Pedersen

Milborg?!?
Hedder du virkelig det?
Nå, hvordan føles det så at være en gift mand? Skræmmende, ikke?

Rittig

Fra : Armand

Dato : 22-01-02 23:52

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en
> "Per Pedersen" <per_p@nospamwanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> Milborg?!?
> Hedder du virkelig det?
> Nå, hvordan føles det så at være en gift mand? Skræmmende, ikke?

Heey!
Ved nærmere eftertanke, så signerede han sig også i et svar til dig som
wannahave'er (til en kone(!) til at passe sig når man er forkølet)

Teløgg herfra, endsamt min dybeste medfølelse til Cristel

--
Armand.

Fra : Søren L Hansen

Dato : 23-01-02 08:56

Armand <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in article
<a2kqla$1l01$2@news.cybercity.dk>...
> [...]
> wannahave'er (til en kone(!) til at passe sig når man er forkølet)
>
> Teløgg herfra, endsamt min dybeste medfølelse til Cristel

Jeg laver lige en ny post med turberetning fra lørdag/søndag
--
Søren
s@motortosse.dk

Fra : Morten Dahl

Dato : 23-01-02 07:30

> "Per Pedersen" <per_p@nospamwanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> Milborg?!?
> Hedder du virkelig det?
> Nå, hvordan føles det så at være en gift mand? Skræmmende, ikke?

Er han blevet gift?? jeg hørte noget om han var på frierfødder men ikke at
de allerede ER blevet gift, der sku ikke langt fra tanke til handling i
Støvring.

Nå men tillykke herfra Per!

-
Morten Dahl

Fra : Per Pedersen

Dato : 24-01-02 18:03

"Morten Dahl" <news@mekasign.dk> wrote in message

> [...]
> de allerede ER blevet gift, der sku ikke langt fra tanke til handling i

Takker )

Med venlig Hilsen
Per Milborg Pedersen