Løvsuger
Fra : Jens M

Dato : 21-01-02 19:22

Jeg har tænkt på at købe en (Flymo) løvsuger .
Er der nogen der har erfaring med om det er noget der virker , eller om det
er bedre med en kost og en skovl.
Den skulle gerne kunne suge afklippet græs også.
MVH. JM.

Fra : Hans

Dato : 22-01-02 19:28

"Jens M" <jens.madsen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> er bedre med en kost og en skovl.
> Den skulle gerne kunne suge afklippet græs også.

Jeg har en Bosch løvsuger og den er jeg meget glad for. Den har "støvsuget"
haven for blade i efteråret.
Den klarer også afklippet græs, det skal bare ikke være fugtigt for så kan
det klumpe i indsugningen.
Det er i sær på min indkørsel og tarasese den er dejlig at anvende. den
snupper også grus og små sten

Mvh Hans

Fra : Hanne Pedersen

Dato : 24-01-02 19:18

Jens M skrev i meddelelsen
<3c4c5c8d$0$246$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>Jeg har tænkt på at købe en (Flymo) løvsuger .
>Er der nogen der har erfaring med om det er noget der virker , eller om det
>er bedre med en kost og en skovl.

Vi har en Flymo løvsuger, en af dem der både kan puste & suge, og den er
guld værd !
Vi bruger den både på terassen og i stenbedet, hvor den suger praktisk taget
alt bare det ikke er fugtigt/vådt.

>Den skulle gerne kunne suge afklippet græs også.

Den kan klare både kvas og småsten, så mon ikke også den kan tage tørt
afklippet græs.
Mvh.
Hanne Pedersen

Fra : Henning Lund

Dato : 24-01-02 21:36

Hanne Pedersen skrev:

>Vi har en Flymo løvsuger, en af dem der både kan puste & suge, og den er
>guld værd !

I min tid som forhandler af Flymo produkter solgte jeg en del af dem
og fik aldrig klager, så mon ikke det er et godt produkt?
Måske også den kan tørre hår, hvis man da har meget af det?

--
Mvh/best regards
Henning Lund

Fra : Jens M