MAC OS og Windows
Fra : Kristian Stange

Dato : 21-01-02 19:21

Faldt over en lille sød animation, jeg ikke før havde set på denne side:

http://www.fremover.no/00/09/67/1.html

­ den findes nederst på siden til højre, og siger mere end mange ordŠ

Kristian Stange

Fra : Jesper

Dato : 21-01-02 21:31

in article B8721A88.1B92%stange@post3.tele.dk, Kristian Stange at
stange@post3.tele.dk wrote on 21/01/02 19:20:

> Faldt over en lille sød animation, jeg ikke før havde set på denne side:
>
> http://www.fremover.no/00/09/67/1.html
>
> ­ den findes nederst på siden til højre, og siger mere end mange ordŠ
>

> Kristian Stange

Den GIF film går på krykker i Århus.
--
Jesper
OS X does not crash.. operators do

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 22-01-02 00:20

Jesper <pinebox@myrealbox.com> wrote:

> Den GIF film går på krykker i Århus.

Hvordan ser det ud? Ku' du ikke lige lave en animation? :)

Hvorfor netop i Århus? Det er sgu' da ikke morsommere at gå på krykker i
Århus end andre steder! (tro mig, jeg har prøvet at være på krykker -
også i Århus) På krykker i Gentofte er vel heller ikke hylemorsomt?

Jeg ved jo godt, at der en talemåde for en gammel vittighed. "Den er så
gammel, at den går på krykker i xxxxx" - men er xxxxx = Århus?

Undskyld, at det er OT

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Henrik Münster

Dato : 22-01-02 01:13

Mich. Ottosen <mich.ottosen@post5.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg ved jo godt, at der en talemåde for en gammel vittighed. "Den er så
> gammel, at den går på krykker i xxxxx" - men er xxxxx = Århus?

Vittighederne kommer jo noget senere til Århus, og så tager det også
lidt tid, før de bliver forstået. Så når en vittighed er gammel i Århus,
så er den rigtig gammel.
--
Henrik Münster
<henrik@muenster.dk>

Fra : Christian Bech

Dato : 22-01-02 11:23

Henrik Münster <muenster@mac.com> wrote:

> Vittighederne kommer jo noget senere til Århus, og så tager det også
> lidt tid, før de bliver forstået. Så når en vittighed er gammel i Århus,
> så er den rigtig gammel.

Det pinlige er, at den ikke engang var gammel i min del af Århus.

Desuden er jeg skuffet over, at du på denne måde belaster forholdet
mellem Esbjerg Superdiskbrugergruppe og Århusafdelingen af samme.
--
Christian

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 22-01-02 11:35

Christian Bech <giambattista.vico@mail.tele.dk> wrote:

> Desuden er jeg skuffet over, at du på denne måde belaster forholdet
> mellem Esbjerg Superdiskbrugergruppe og Århusafdelingen af samme.

CB = Dr. Monster wannabe

<icq:131382336>

Fra : Christian Bech

Dato : 22-01-02 12:45

> CB = Dr. Monster wannabe

Ak ja, sådan var det før Dr. Monster luftede sine forargelige
regionalistiske holdninger. Jeg kan dog berolige med, at det ikke var på
det professionelle plan, men udelukkende på det hardwaremæssige. Dog ser
det ud til, at han endelig for frigjort sig, hvis han får lov til at
købe en iBook.

--
"Jørgen Winther har ikke indsigt i kræft. Han er en charlatan indenfor
kræftsygdomme. Og hans populistiske overbudspolitik modarbejder

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 24-01-02 19:38

giambattista.vico@mail.tele.dk (Christian Bech) writes:

> Det pinlige er, at den ikke engang var gammel i min del af Århus.

Hmm, din lokale IMV-BOFH har nu haft den på sin hjemmeside i over et
år (plus på hans tidligere arbejdsplads endnu tidligere).

Tsk tsk Christian, du er faldet lidt af på den
--
Thomas Bjorn Andersen - tba@gen-v.net
+++ATH

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 24-01-02 23:23

Thomas Bjorn Andersen <thomas@gen-v.net> writes:

> Hmm, din lokale IMV-BOFH har nu haft den på sin hjemmeside i over et
> år (plus på hans tidligere arbejdsplads endnu tidligere).

Er hele pointen med BOFH-sider ikke at de skal vaere tilpas obskure
til at ingen laeser dem, og tilstraekkeligt synlige til at man kan
putte folk offentligt paa hjul og stejle hvis de stiller et
spoergsmaal der er besvaret (muligvis i Esperanto eller Hindi, men dog
besvaret) paa disse sider?

Herudover kunne Christian paaberaabe sig at han har for travlt[1] til
at surfe...

Er det dig der er ansvarlig for de der WIndows2000 maskiner jeg har
hoert saa meget om?

[1] Med dk.snak og d.s.s.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 25-01-02 00:27

thunderbear@bigfoot.com (Thorbjørn Ravn Andersen) writes:

> Er det dig der er ansvarlig for de der WIndows2000 maskiner jeg har
> hoert saa meget om?

Nix, jeg har forladt den akademiske verden til fordel for et knapt
bedre betalt job i det vilde erhvervsliv. Desuden har jeg aldrig
ordnet vinduerne...