Webunderviser søges, Albertslund
Fra : Matus

Dato : 21-01-02 18:02

Jeg stopper i mit job som IT-underviser, primært webdesign og tilbyder
hermed chancen for jobbet til evt. interesserede (Det lovede jeg min
arbejdsgiver at hjælpe med).

Arbejdssted: Albertslund
Arbejdstid: 9:00 - 15:00
Løn: Den forhandler du dig til

Vestegnens Voksenundervisnings Center (VVC) har 20 år "på bagen". Der
tilbydes alskens kurser af kreativ, alternativ og it-relateret tilsnit, se
mere på http://www.vvc.dk

Et af datterselskaberne, Net-Stedet, er på det seneste blevet inddraget til
også at omfatte regnskabs- og pc-kørekort kurser, men har primært været
stedet for webdesign kurser, og det skal det fortsætte med.
Det fungerer samtidig som Netcafé (fra om eftermiddagen og fuldstændigt
uafhængigt af undervisningsafdelingen). Se mere på http://www.net-stedet.dk

Jeg har undervist i følgende:

Html 4.0 (råkodning)
Photoshop 6.0
JavaScript
Illustrator 9.0
HomeSite 4.5.2
ImageReady 3.0
Dreamweaver 4.0
Cascading Style Sheets
PageMaker 6.5
og i et enkelt tilfælde i Freehand 10.0

Når jeg skriver det på den måde, så er det fordi der jo findes andre
produkter (eks. Macromedias), som kan det samme, og hvis det er det du
behersker, så bliver det det eleverne lærer

I forløbet har jeg været inde omkring emner som:

Optimering til søgemaskiner
Brugervenlighed
Design
Layout
Grundlæggende regler for typografi
Markedsføring

Derudover har vi haft gæstelærer på til Flash 5.0 (helt ærligt, så har jeg
ikke gidet beskæftige mig med Flash..!)

Min kollega, Radu, har taget sig af det videre kursusforløb, udvidet
JavaScript, PHP og opsætning af webserver (apache).

Eleverne er for størsteparten henvist fra kommunerne, men der kommer ind
imellem enkelte fra virksomheder. Desuden undervises døve og hørehæmmede på
lige fod med normalt hørende (vhja. tolk. Hvis du ikke har prøvet det før,
så kan jeg fortælle, at det er rimeligt problemfrit

Interesseret..? Så send en ansøgning til:

Lone Rytsel
VVC Kursuscenter
Kanaltorvet 1, 1 sal
2620 Albertslund