Afinstallering af OS X
Fra : Thomas Yde Fotografi

Dato : 21-01-02 16:40

Hep !

Hvor er jeg træt af OS X. Den skulle jeg aldrig have installeret. Mit
mailprogram virker ikke, mit vågeblus virker ikke og nu kan den ikke finde
min filmskanner som skal bruges i aften. derudover er OS X lidt for underlig
i forhold til den gamle så selv om jeg har prøvet, kan jeg ikke vænne mig
til det.

Kan jeg, og hvordan, afinstallere OS X og få min gode gamle 9.2 tilbage ??

Håber på et hurtigt svar, da jeg ligger lidt underdrejet her

bedste hilsner...

yde

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 21-01-02 16:50

Thomas Yde Fotografi <fotograf@thomasyde.dk> wrote:

> Hvor er jeg træt af OS X. Den skulle jeg aldrig have installeret.

>Mit mailprogram virker ikke

hvordan virker det ikke? hvilken mail program - hvis det er OE skal du
bare flytte "Microsoft User Data" ind i mappen ~/Documents...

> mit vågeblus virker ikke

beskriv dit problem og din hardware.

> og nu kan den ikke finde min filmskanner som skal bruges i aften.

hvilken scanner er der tale om? hvilket interface? hvilken driver bruger
du? Har du prøvet Vuescan?

> derudover er OS X lidt for underlig i forhold til den gamle så selv om jeg
> har prøvet, kan jeg ikke vænne mig til det.

det er en ærlig sag, men det tager nok mere end 3 dage at vende sig til
et nyt OS.

> Kan jeg, og hvordan, afinstallere OS X og få min gode gamle 9.2 tilbage ??

ja, men vent lidt - hvorfor booter du bare ikke tilbage til mac OS 9.2x?
(skift startdisk i konktrolpanelet) - Mac OS X har ikke flyttet rundt
på dine filer eller ændret noget.

> Håber på et hurtigt svar, da jeg ligger lidt underdrejet her

skift først startdisk...

<icq:131382336>