Ros til Casper Christensen
Fra : Dennis Tolstrup Kris~

Dato : 21-01-02 16:43

Hej

Jeg vil gerne rose Casper for hans formidable musikvalg i sine
programmer. Men spørgsmålet er så, hvad er det for nogle numre han
graver frem. Jeg er især ud efter flg. to.

I Mandrillen spillede han en melodi, som han sad og gik helt amok til,
umiddelbart inden han enten skulle gennemgå aftenens program, eller
nogle nyheder, det husker jeg ikke helt.

Den anden er melodien fra præsentationen til Langt fra Las Vegas.

Er der nogen der kander disse to musikstykker, og I så fald hvem er
det, og hvad hedder sangen?

MVH Dennis

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 21-01-02 17:04

"Dennis Tolstrup Kristensen" <tolle@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den anden er melodien fra præsentationen til Langt fra Las Vegas.
>
> Er der nogen der kander disse to musikstykker, og I så fald hvem er

Hejsa.
Den ene af dem kan jeg da. Introen til LFLV er med Superheroes og hedder So
Far. Den kan vist findes på Audiogalaxy.
Søren

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 21-01-02 17:07

"Søren Bøgh Nielsen" <sbndk@hotmail.com> wrote in message

> [...]
So
> Far. Den kan vist findes på Audiogalaxy.

Jeg vil nu hellere anbefale at købe So Far singlen, så de stakkels
Skivegensere får lidt ud af det...
Det andet nummer er jeg ret sikker på er lavet af Plastic Bertrand og hedder
'Ca Plane Pour Moi' (cirka)

Jacob

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 21-01-02 18:14

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Skivegensere får lidt ud af det...
> Det andet nummer er jeg ret sikker på er lavet af Plastic Bertrand og

Jo, det kan du sådan set have ret i. Den sidste sætning burde jeg nok have
undladt.
Søren

Fra : Per Madsen

Dato : 21-01-02 19:22

Jacob Skaaning <jskaaning@email.dk> wrote:

> [...]
> Skivegensere får lidt ud af det...
> Det andet nummer er jeg ret sikker på er lavet af Plastic Bertrand og hedder

Han flippede, i en periode, også ud til Adam and the Ants' "Stand and
Deliver" i Mandrillen. Stadigt fedt at høre de gamle Adam Ant
skiver!!

Fra : Lotus

Dato : 21-01-02 20:31

www.mandril.dk

Her finder du alle oplysninger.

Fra : Kasper Aae

Dato : 21-01-02 23:43

On Mon, 21 Jan 2002 19:21:59 +0100, permand@cool.dk (Per Madsen)
wrote:

>Han flippede, i en periode, også ud til Adam and the Ants' "Stand and
>Deliver" i Mandrillen. Stadigt fedt at høre de gamle Adam Ant
>skiver!!

"Nyhedssangen" blev udskiftet regelmæssigt, men ja, de to var vist dem
der blev brugt mest.

Prøv evt. at kigge her:

http://www.boca.dk/mandril/mandrillen_musikarkiv.htm

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-02 21:42

> [...]

> Skivegensere får lidt ud af det...
> Det andet nummer er jeg ret sikker på er lavet af Plastic Bertrand og

Ja og Andreas Dorau - Das weisst nur duu-u-u-uuuuu-u-uuuuu (!) har da vist
også stået for tur i mandrillen.

Mvh
Mikkel