Sv: Duet 69 i p3 i formiddags
Fra : Christopher Tracy

Dato : 20-01-01 13:34

jan steen sørensen <jss@private.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:IKxW5.4810$_t3.479019@news101.telia.com...
> Hej
> Det nye produkt Duet 69 til konen, hørt i P3 her i formiddags.
>
> (DR P3) - 09.10 X-Trakt - Ugen, der gik - sakset af Mikala
> Dirckinck-Holmfeld.

Er der no'en der ved (eller har den) om det er muligt at downloade denne
lille telefon-samtale ?, den var godt nok for sjov...

/C.T.

Fra : jan steen sørensen

Dato : 20-01-01 17:46

prøv at rette henvendelse til DR, de kan sikkert finde på noget.... - sig
til hvis du får succes.....

Jan

Fra : N/A

Dato : 01-02-01 23:39

Fra : N/A

Dato : 01-02-01 23:39

Fra : jan steen sørensen

Dato : 01-02-01 23:39

og vi venter spændte - ....

send den hvis du får den - tak

Fra : N/A

Dato : 03-02-01 19:24

Fra : jan steen sørensen

Dato : 03-02-01 19:24

>DR Online - - Http://www.dr.dk

Har den været tilgængelig på hjemmesiden?
Jeg har også efterlyst den d.d. - vi vil bare høre den igen.!
Jan