Koblinger
Fra : Gunnar Krohn

Dato : 21-01-02 15:33

Hej NG

Jeg er ved at skrive en opgave om koblinger og mangler i den forbindelse
nogle diagrammer af motorcykel koblinger, hvis der er nogen af jer der
ligger inde med noget må i meget gerne sende det til gdk@x.dtu.dk

takker

Gunnar Krohn

Fra : Mads Lund

Dato : 21-01-02 15:57

> Jeg er ved at skrive en opgave om koblinger og mangler i den forbindelse
> nogle diagrammer af motorcykel koblinger, hvis der er nogen af jer der
> ligger inde med noget må i meget gerne sende det til gdk@x.dtu.dk

diagrammer ? som viser hvad

Mads Lund
Ninja9RT, med modificeret kobling

Fra : origo@earthling.net

Dato : 21-01-02 17:04

"Mads Lund" <Mads@XtremeBikes.dk> wrote in message

> diagrammer ? som viser hvad

Hvordan en kobling ser ut, formoder jeg

JS

Fra : Mads Lund

Dato : 21-01-02 17:17

> Hvordan en kobling ser ut, formoder jeg

Det hedder da en tegning

Uden vi skal hænge os i detaljer vil et koblings diagram f.eks være en kurve
over friktion som funktion af eks temperatur eller slip

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : origo@earthling.net

Dato : 21-01-02 18:05

> Uden vi skal hænge os i detaljer vil et koblings diagram f.eks være en
kurve
> over friktion som funktion af eks temperatur eller slip

Det er tydelig at du er ingeniør, og at jeg ikke er

JS

Fra : Gunnar Krohn

Dato : 21-01-02 18:53

OK, min fejl...

det virker bare så indlysende når man har siddet med det i et par dage :)

det jeg skal bruge er princip tegninger da jeg er ved at lave en planche som
skal bruges af andre ingeniør newbies. jeg har masser med andre koblinger
men har ikke kunne finde noget godt på MC koblinger..

takker

Gunnar Krohn

Fra : Gunnar Krohn

Dato : 21-01-02 17:40

Tak til Armand som endnu en gang var til stor hjælp..

Gunnar Krohn