Telefoni fra pc til lokaltakst?
Fra : linnea

Dato : 18-01-01 21:17

Jeg har hørt, at det skulle kunne lade sig gøre at ringe op fra pc´en til en
alm. telefon og kun betale lokaltakst - selv ved opkald til udlandet.

Er der nogen, der kan hjælpe mig til links, hvor jeg kan komme til at ringe
på den måde til f.eks. USA?

De bedste hilsner
Anette Linnea

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-01-01 21:19

linnea skrev:

> [...]
>alm. telefon og kun betale lokaltakst - selv ved opkald til udlandet.
>
>Er der nogen, der kan hjælpe mig til links, hvor jeg kan komme til at ringe

Prøv f.eks. www.hottelephone.com og www.dialpad.com - kun den første
kan ringe til Danmark.
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på nettet:
http://tjenpenge.com/

Fra : Jan Rørgård Hansen

Dato : 19-01-01 07:42

Hvis du skal ringe til USA eller Canada er det letteste at installere
microsoft messenger direkte fra www.microsoft.com
Den virker næsten hver gang, bruger tjenesten net2phone i USA og giver et
let brugerinterface. Det kræver dog at man opretter en hotmail e-mail
adresse.

Jeg har selv brugt det i 4 måneder næsten hver dag.

Med venlig hilsen
Jan