GPRS + Accompli 008 (Motorola)
Fra : Joergen Ramskov

Dato : 21-01-02 14:48

Hejsa,

Efter at TDC havde brugt 14 dage på at få startet mit abonnement, har
jeg nu fået GPRS (mest for blot at prøve det - se om det overhovedet er
brugbart).

Burde jeg ikke nu kunne surfe på nettet, direkte på telefonen? Det går
fint med WAP, men burde jeg ikke kunne connecte til en hvilken som helst
hjemmeside?

--
Jørgen Ramskov - Folding for the Cause!
http://arstechnica.com/etc/dcteams/dc_teams.html

Fra : 6th Sense

Dato : 21-01-02 14:54

Ikke med std browser, men er der ikke en java som du kan dowloade ?

Fra : Joergen Ramskov

Dato : 21-01-02 14:57

"6th Sense" <6thsense@hardworking.dk> wrote in message

> Ikke med std browser, men er der ikke en java som du kan dowloade ?

Hvor?

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 21-01-02 21:17

"Joergen Ramskov" <t74fdbg001@sneakemail.com> wrote in message
> [...]
>
> Burde jeg ikke nu kunne surfe på nettet, direkte på telefonen? Det går
> fint med WAP, men burde jeg ikke kunne connecte til en hvilken som helst

Øh jo fra en pc da ikke fra din mobifon, den er til at snakke i osv ikke til
at surfe på nettet Den har jo ingen seriøs browser, wap er til for det
samme.. Det er meningen at du skal forbinde din mobifon til en pc der så
bruger din GPRS til at lege indernet med..

Hygge

Fra : Peter Rongsted

Dato : 21-01-02 23:24

"Flemming Lynggaard" <edbmongol@edbmongol.dk> wrote:

>"Joergen Ramskov" <t74fdbg001@sneakemail.com> wrote in message

Den har ikke en internet browser indbygget. Men det er muligt at
downloade programmer i den. Jeg mener, der en browser imellem (har ikke
tjekket). Se på Motorolas side.
http://danmark.motorola.com/pcs/dk/downloads.asp

> [...]
>samme.. Det er meningen at du skal forbinde din mobifon til en pc der så
>bruger din GPRS til at lege indernet med..

Flemming, prøv lige at gå ind på denne siden nedenfor. Accompli 008 er
en PDA med indbygget GSM/GPRS telefon. Det er ikke en alm. telefon!
http://danmark.motorola.com/pcs/dk/A008_product.html

Peter

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 22-01-02 10:37

"Peter Rongsted" <nulldev@rongsted.dk> wrote in message

> Flemming, prøv lige at gå ind på denne siden nedenfor. Accompli 008 er
> en PDA med indbygget GSM/GPRS telefon. Det er ikke en alm. telefon!
> http://danmark.motorola.com/pcs/dk/A008_product.html

Sorry my bad, men hvad os kører den, de fleste palm agtige maskiner undtaget
måske en ipaq med 2002 på er elendig som browser.

Flemming

Fra : Joergen Ramskov

Dato : 22-01-02 12:12

"Flemming Lynggaard" <edbmongol@edbmongol.dk> wrote in message

> Sorry my bad, men hvad os kører den, de fleste palm agtige maskiner
undtaget
> måske en ipaq med 2002 på er elendig som browser.

Starfish