Især til J¤mfruen
Fra : R.N.

Dato : 21-01-02 14:49

Jeg fik aldrig svaret på din nytårshilsen som drejede sig om at ønske, at
denne gruppe igen må blive et sted, hvor man "samtaler" om almindelige
newage-emner og aktuelle alternative emner. For eet til halvandet år siden
var dette en god gruppe for de som har ovennævnte interesser.

Jeg håber ligesom du at det kan blive sådan en gruppe igen.

Med venlig hilsen elena@io.dk

Fra : Vince

Dato : 21-01-02 15:08

Det lyder spændende. Hvad er grunden til det holt op igen. Er der en anden
gruppe eller hvordan?

--
De bedste hilsner

Vince

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 21-01-02 15:16

"Vince" <vince@s-a.dk> skrev i en meddelelse
> Det lyder spændende. Hvad er grunden til det holt op igen. Er
der en anden
> gruppe eller hvordan?

Tjah, jeg tror det mest skyldes at nogle skribenter blev meget
negative herinde - hvorfor mange valgte denne gruppe fra

Kærlige hilsner
J¤mfruen)