Gratis email med POP3 adgang ?
Fra : Mogens

Dato : 21-01-02 12:38

Hej

Findes der andre gratis muligheder for email med POP3 adgang end
mailme.dk ? Nu indfører mailme.dk jo brugerbetaling for den slags.

Det eneste jeg har brug for er en ekstra email addresse at modtage
mails på.

Mvh Mogens

Fra : Kent Nielsen

Dato : 21-01-02 13:11

Hej, "Mogens" <moveng@mailme.dk> skrev i en meddelelse ...

> Findes der andre gratis muligheder for email med POP3 adgang end
> mailme.dk ? Nu indfører mailme.dk jo brugerbetaling for den slags.

Du kan bruge www.softhome.net
Eneste ulempe er at i US Primetime kan der forekomme timeout ved pop

--
Mvh.
Kent Nielsen

Fra : Henning Birch

Dato : 21-01-02 13:21

moveng@mailme.dk (Mogens) skrev i news:3c4cf930.19708078@news.stofanet.dk:

> [...]
> mailme.dk ? Nu indfører mailme.dk jo brugerbetaling for den slags.
>
> Det eneste jeg har brug for er en ekstra email addresse at modtage

http://mail.yahoo.com/ har jeg brugt i 3-4 år. Der er pop-adgang. Det er
stabilt. 6MB mailbox. Webinterface hvis du får brug for det. Næsten (tm)
reklamefrit(ved webadgang). Og stort set ingen spam-mail ? ? De har
sikkert et spamfilter. På engelsk.

--
Henning

Fra : Rudi Stegen

Dato : 21-01-02 13:49

Hej Mogens, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Det eneste jeg har brug for er en ekstra email addresse at modtage
> mails på.

Det enkleste ville vel være, hvis du kender én eller anden, der har
et (aktivt) domæne, evt. med tilhørende webhotel.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Peter Loumann

Dato : 21-01-02 15:28

Mon, 21 Jan 2002 11:38:22 GMT, moveng@mailme.dk (Mogens) wrote:

>Nu indfører mailme.dk jo brugerbetaling for den slags.

Hvor ser du det henne? Jeg har da en stibe postkasser og har ikke fået
noen regning, Ka heller ikke se noget på

http://mailme.dk/

hilsen pelo

Fra : Mogens

Dato : 21-01-02 16:27

On Mon, 21 Jan 2002 15:27:37 +0100, Peter Loumann <
pelo@mailserver.dk> wrote:

>Hvor ser du det henne? Jeg har da en stibe postkasser og har ikke fået
>noen regning, Ka heller ikke se noget på

Jeg modtog et nyhedsbrev fra dem igår om at der er indført
brugerbetaling fra 1. Marts, så det får du sikkert også snart.

Men her er en kopi, så kan du selv læse.
( beklager formattereing skred lidt )

Mvh Mogens

------------

   MailMe.dk nyhedsbrev                Januar
2002

   MailMe.dk bliver dagligt udsat for diverse misbrug, dette kan
   foretages ved at benytte MailMe.dk til:

   1: Oprettelse af en konto, der viderestilles til andre konti
    for at "sløre" den endelige modtager, dette misbruges
primært
    af brugere der distribuerer børnepornografi og
piratsoftware.

   2: Forsøg på spamming af vores emailsystem ved f.eks at sætte
    autoresponders/autosvar op der kører i ring, og på den måde
    overbelaste vores email systemer.

   3: Oprettelse af emailkonti hvor viderestilling misbruges til
    at overfylde en evt. mobiltlf (mobilspamming).

   4: En del andre kreativiteter som vi ikke ønsker at
kommentere.

   Diverse mobilselskaber tager fra foråret betaling for
udbyderes
   mulighed for at sende email til mobiltelefon, og pga. dette,
og
   ovenstående 4 punkter, ser vi os nødsaget til at overgå til
   brugerbetaling for disse services. Dette er for at undgå
   misbrug, og for at levere en endnu bedre service for vores
   eksisterende kunder. MailMe.dk har indtil dags dato været et
   sponsorat, dette sponsorat vil ikke fortsætte under de
nuværende
   omstændigheder.

   Brugerbetalingen vil udelukkende omfatte services:

      Viderestilling af emails
      Autoresponder/autosvar
      POP3 adgang (adgang via f.eks Outlook Express)

   Det vil stadigvæk være muligt at benytte vores WebMail system,
dog
   er postkasse størrelsen sat ned til 5 Mb.

   For Super/betalende brugere vil det være muligt at benytte de
   tidligere services og som noget nyt får vore Superbrugere 50
Mb
   plads til emails.

   Opgradering fra "Standard" til "Super" foretages i menuen

      http://www.MailMe.dk/opgrader.php

   Vore eksisterende kunder har vi allerede gratis opgraderet til
   "Superbrugerstatus" så de ekstra faciliteter kan benyttes 1-2
   måneder endnu. Brugerne får automatisk svar fra vores system
når
   "Supårbrugerstatus" udløber. Vi forsøger at lave en glidende
   overgang til de nye systemer.

   En "Superkonto" koster kun 79.00 dkr for 6 mdr, eller 139.00
dkr
   for 12 mdr.

   Efter indførsel af brugerbetalingen for ekstra services, vil
vort
   system blive mere stabilt, og der vil blive døgnovervågning af
alle
   serversystemer.

   Nedtagning af diverse domæner:

   Efter d. 1/3-2002 er det kun muligt at benytte @mailme.dk og
   @mail.webbyen.dk efter sit loginnavn. Domæner som "topmail.dk"
   "cyberguys.dk" og andre domæner som tidligere har været
benyttet
   nedtages 1/3-2002.

   Vi udsættes dagligt for mere end 2 millioner emailafleveringer
   til ikke eksisterende emailkonti hvilket undgås betragteligt
ved
   nedtagelsen af de ekstra domæner der er på vort system.
Brugerne
   vil stadigvæk kunne benytte "@mailme.dk" og "@mail.webbyen.dk"
   efter deres loginnavn.

   Som noget positivt kan vi anbefale vore brugere at teste vores
nye
   "WebKalender". Med en "WebKalender" kan du let have et
Webbaseret
   kalendersystem som holder øje med alle dine aftaler.
WebKalender
   er gratis for alle vore kunder, se mere på:

      http://www.MailMe.dk/webkalender.php

   Dette brev er afsendt af vort automatiske emailsystem, der kan
   ikke svares tilbage til denne adresse.

   Mvh MailMe.dk