Ringånderne fra LOTR - (SPOILER!)
Fra : Hauerslev

Dato : 21-01-02 12:21

hejsa

Så kom jeg endelig ned og se LOTR i biffen og hold da fast for en lækker
film. Stående ovation til Peter Jackson og resten af holdet. Kanont arbejde
:)

Nåh, mit spørgsmål var egentlig angående de 9 ringånder (ringwraiths).
Kommer man til at se mere til dem eller har de udspillet deres rolle?

--
_________________
be good! - Hauerslev

Fra : Henrik Larsen

Dato : 21-01-02 12:21

"Hauerslev" <jtm.andersen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

>og resten af holdet. Kanont arbejde :)
>Nåh, mit spørgsmål var egentlig angående de 9
>ringånder (ringwraiths). Kommer man til at se mere til

Du kunne jo overveje at læse bogen!

Vh Henrik

Fra : Hauerslev

Dato : 21-01-02 12:24

er jeg også igang med men derfor vil jeg gerne vide det alligevel :)

Fra : Jesper Winding

Dato : 21-01-02 12:36

Ja - der er meget mere med The Ringwraiths - næste gang bliver på flyvende
monstre, så det bliver fedt at se hvordan de har fikset den...

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : John Hinge

Dato : 21-01-02 12:50

On 21 jan 2002 Hauerslev was heard to say:

> Nåh, mit spørgsmål var egentlig angående de 9 ringånder
> (ringwraiths). Kommer man til at se mere til dem eller har de
> udspillet deres rolle?

Omend du nok finder ud af det når du læser det, så ja..
Du skal nok få lov at se lidt mere til dem... Bare en
lille bitte smule.. Ikke ret meget.. overhovedet ikke
ret meget næhnej.
For at svare lidt mere konkret, ja de 9 er med senere
i historien også. Sauron ville jo være slemt svækket
hvis hans 9 håndlangere sådan blev pist borte.. :)

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs