Den angivne fil blev ikke fundet
Fra : Torben Andersen

Dato : 21-01-02 11:52

Hej,

Jeg har kun Outlook åben. Jeg modtager en email med en vedhæftet fil,
eks. et Word dok. Jeg dobbelklikker på Word dok., og Word åbner
automatisk, men selve dok. kommer ikke ind i Word. Jeg får fejlen "Den
angivne fil blev ikke fundet". Så går jeg tilbage til min email, og
dobbelklikker endnu en gang på Word dok., hvorefter dok. kommer ind i
Word uden problemer !!!

Jeg kører Office 2000 på en Windows2000.

Hvad er der galt ? Hvorfor er der kun problemer når Word selv skal
åbne, og ikke når Word er åben i forvejen ? Hvem har en løsning ?

Hilsen Torben

Fra : Henrik Clausen

Dato : 23-01-02 03:45

prøv når word er åbnet uden filen, så gå op i filer(file)- åben(open)- og
find filen den vej.
så er der en chance for at word husker det til næste gang hvor den skal
finde den pågældende fil når outlook beder word åbne en fil.

--
Venlig Hilsen
Henrik N. Clausen

Fra : pre

Dato : 23-01-02 19:21

Jeg er ked af at måtte "sige" det, men det må være en fejl i din Word
installation. Ingen af mine mailprogrammer har problemer med at læse/printe
vedheftede *.docs, og jeg har mange.
pre