Viderestilling på Siemens Gigaset 3070
Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 11-01-01 16:48

Hejsa..

Tak for jeres tip omkring intern viderestilling af et eksternt kald
"on the fly" fra mine håndsæt.

Kan det ikke lade sig gøre at lave omstillingen fra min analoge
telefon der er tilkoblet basen? Det er nemlig ganske ofte, at jeg får
taget telefonen på her istedet, men så gerne vil flytte opkaldet til
et håndsæt.

Kan det lade sig gøre - hvad skal jeg taste?

Mvh,

/Kasper

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 11-01-01 20:13

> [...]
> telefon der er tilkoblet basen? Det er nemlig ganske ofte, at jeg får
> taget telefonen på her istedet, men så gerne vil flytte opkaldet til

På min (2060'eren) er det R99[håndsætnummer]-læg på.
Håndsættet ringer 30 sek. hvorefter kaldet vender tilbage til den analoge
telefon (hvis man ikke tager håndsættet)

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 11-01-01 22:59

Hej igen! ;)

Tusind tak for hjælpen...det virker selvfølgelig.. :) Det står
tilsyneladende ikke beskrevet i betjeningsvejledningen, men så er det
jo godt at der findes andre med svar! :)

Tak for det!!

/Kasper

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 12-01-01 03:52

> Tusind tak for hjælpen...det virker selvfølgelig.. :) Det står
> tilsyneladende ikke beskrevet i betjeningsvejledningen

Du er velkommen. Dog står det beskrevet ret godt i min betjeningsvejledning,
men det er selvfølgelig også til en 2060'er