hjelp vi vil tabe os
Fra : max tina og palle

Dato : 21-01-02 10:36

hej, vi er 3 personer her hjemme der skal tabe os, er der nogle der ved hvor
man på nettet kan finde slanke opskrifter man kan hente så vil vi gerne
hører fra jer.

hilsen palle

Fra : Niels Henriksen

Dato : 21-01-02 13:15

"max tina og palle" <pal.jen@12mail.dk> wrote in message
> hej, vi er 3 personer her hjemme der skal tabe os, er der nogle der ved
hvor
> man på nettet kan finde slanke opskrifter man kan hente så vil vi gerne
> hører fra jer.

Hejsa

I kan finde dem på www.fedtfattigt.dk

--
Niels Henriksen

Fra : Heidi

Dato : 21-01-02 16:01

"Niels Henriksen" <new@biggs.dk> skrev i en meddelelse news:a2h0a3$2tbs$1@news.cybercity.dk...
> "max tina og palle" <pal.jen@12mail.dk> wrote in message
> hvor
>
> Hejsa
>
> I kan finde dem på www.fedtfattigt.dk

.... ja hvis man fjerner det sidste t

Og på url:http://www.annelarsen.dk, hvis i ikke har nogen
problemer med hendes filosofier.

--
Mvh. Heidi
SVAR VENLIGST I GRUPPEN, OG IKKE PR. MAIL!!

Fra : Kasper Finn Johansso~

Dato : 21-01-02 20:53

elller ...
http://www.annesslankeskole.dk/

hvis du vil undgå annelarsens kommerielisering af hendes "viden" ..
og anne nielsen er laaaaaaaaaaaaaangt bedre uddannet ...! (hvilket j oikke
siger så meget)

Kasper...

Fra : Heidi

Dato : 21-01-02 21:56

"Kasper Finn Johansson" <kasper@vendepunkt> skrev i en meddelelse news:3c4c7192$0$62858$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
>
> hvis du vil undgå annelarsens kommerielisering af hendes "viden" ..
> og anne nielsen er laaaaaaaaaaaaaangt bedre uddannet ...! (hvilket j oikke

Det er muligt anne nielsen er bedre uddannet - men det ændrer ikke
ved den mulighed at man sagtens kan blive inspireret af anne larsens
opskrifter, bruge det man synes man har lyst til, og selv finde på nye
ting, og desuden følge det forum der er om kost på siden, hvis man
vil høre om andres erfaringer.

Jeg har selv tabt 7 kg for et år siden, efter at være blevet inspireret
af AL - ikke dermed sagt at jeg er enig i alt hvad hun gør eller
siger - men derfor kan nogle af hendes opskrifter vel være gode
nok??

Og i øvrigt synes jeg det er lidt tankevækkende, at markedet for
fedtfattige produkter næsten er eksploderet, efter at AL's programmer
begyndte i fjernsynet. For bare 1-½ år siden var det, såvidt jeg
husker, begrænset hvad man kunne købe af fedtfattige
madvarer, hvis man stadigvæk ville spise nogenlunde "normalt" -
altså hvis man også ville have nogle af de dagligdags ting som alle
andre spiser, bare i en lettere udgave.
Det er muligt at AL udelukkende gør hvad hun gør, for at tjene penge,
og at hun ikke er uddannet til det - men hvis hun har haft den mindste
smule at gøre med, at man kan få de varer man kan i dag, så er jeg
sådan set ligeglad - bare man kan få dem!

Fra : Webwoman

Dato : 21-01-02 23:34

> [...]

> hvis du vil undgå annelarsens kommerielisering af hendes "viden" ..
> og anne nielsen er laaaaaaaaaaaaaangt bedre uddannet ...! (hvilket j oikke

Tager Anne Nielsen ikke penge for sine kurser?
Jeg kender godt Janteloven, men synes det er helt og aldeles OK at tjene
penge på sin viden - endnu mere OK at tjene MANGE penge på sin viden!

På hvilken måde er Nielsen bedre uddannet end Larsen?

Mvh. Lisbeth

Fra : Kasper Finn Johansso~

Dato : 22-01-02 13:49

bedre uddannet inden for kost/ernæring ... *S*

hvilken uddannelse har fru larsen ... (inden for kost/ernæring)?

Anne Nielsen .. har gennem de sidste 10 år deltaget i så godt som alt hvad
der hedder fremeseminarer og genkongresser - er altid opdateret med både ind
og udlandske forskeres resultater ...!

bare hvad jeg ved...! *S*

men viden er j oikke alt ..
men bare en fundament for handling .....

Kasper...!

Fra : Webwoman

Dato : 22-01-02 17:49

> [...]
> der hedder fremeseminarer og genkongresser - er altid opdateret med både

Jeg spurgte: "På hvilken måde er Nielsen bedre uddannet end Larsen?"

Det svarer du ikke rigtig på - selvom du dog hævder, at "anne nielsen er