Manual til Kirk Delta 951 ISDN
Fra : Jan Andersen

Dato : 10-01-01 18:58

Davs..

Har lige arvet en sådanne, da den ikke kan druges over there, men den
var desværre uden manual, er der nogen der kender til et sted man evt.
kan hente denne???

--
Venlig hilsen / With kind regards

Jan Andersen

Fra : --=FUCKER=--

Dato : 11-01-01 11:28

Hej Jan

Ring på: 75602850. Når den venlige receptionsdame siger: "KIRK telecom,
goddag" spørger du pænt om du ikke må bede om at få tilsendt manualen til en
KIRK delta 951 ISDN telefon. Hvis du ringer inden middag har du sikkert
manualen næste dag!

Fra : Jan Andersen

Dato : 13-01-01 10:39

--=FUCKER=-- wrote:

> [...]
> KIRK delta 951 ISDN telefon. Hvis du ringer inden middag har du sikkert

Yes, det må man kalde service, jeg takker for hjælpen.