Indertasker til Givi E360/E460
Fra : Henry

Dato : 21-01-02 10:16

Hej

Er der nogen der ved om der findes indertasker til GIVI sidetasker?

mvh
Henry

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 21-01-02 15:09

Det gør der. Se katalog fra HG

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Henry

Dato : 21-01-02 17:26

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Det gør der. Se katalog fra HG
Hej Henrik

Tak for dit svar, kan du tilfældigvis lede mig lidt tættere på?

HG er selvfølgeligvis Hein-Gericke i tyskland ik?
Hvad hedder sådan nogle indertasker mon på tysk, jeg prøvede tasche men den
gik ikke.

mvh
Henry

Fra : Henry

Dato : 21-01-02 17:38

> Det gør der. Se katalog fra HG
Hmm, det første svar forsvandt så jeg prøver lige igen (OE sucks)

Kan du hjælpe mig lidt nærmere jeg kan ikke finde nogle indertasker. Hvis du
sidder med kataloge har du så et varenummer? >Eller måske et link?

mvh
Henry

Fra : Henry

Dato : 21-01-02 18:31

> [...]
du
> sidder med kataloge har du så et varenummer? >Eller måske et link?

Never mind, jeg har fundet dem nu.

mvh
Henry

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 21-01-02 22:45

Beklager jeg ikke var hurtigere, men jeg nåede altså lige at poste svar på
dit spørgsmål

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 21-01-02 22:36

De hedder "Kofferinnentaschen"

Der er 3 varnr.: 21040033, 21001999, 21001998 afh. af størrelse.

Håber det kan hjælpe dig.